اخذ نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره فروشگاه آنلاین هزارسو

اخذ نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره فروشگاه آنلاین هزارسو

اخذ نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره فروشگاه آنلاین هزارسو

فروشگاه اینترنتی هزارسو موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت گردید.

نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره در حال حاضر بالاترین درجه قابل اعطا از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ایران است.

نماد اعتماد الکترونیکی مشخصه ای به منظور اعتماد سازی کاربران در هنگام مراجعه به سایتها و فروشگاه های اینترنتی می باشد که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وظیفه اعطای نماد اعتماد الکترونیکی را بر عهده دارد .اعطاء این نماد بعد از دریافت کامل مشخصات و مدارک لازمه و تائید شرایط لازم، صورت می پذیرد .

تائید فروشگاه های اینترنتی توسط یک موسسه ثالث تاثیر زیادی در جلب اعتماد مراجعه کنندگان خواهد داشت و مراجعه کننده از در امان ماندن اطلاعات خود ایمنی بیشتری احساس می نماید و حتی در صورت سوء استفاده از این اطلاعات می تواند برای شکایت به مراجع قانونی ذیصلاح مراجعه نماید .

در واقع نماد اعتماد الکترونیکی مشخصه‌ای به منظور اعتماد سازی کاربران در هنگام مراجعه به سایتها و فروشگاههای اینترنتی می‌باشد.

اخذ نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره تنها با شرط در اختیار داشتن گواهینامه SSL معتبر محقق می گردد که چندی پیش این گواهینامه امنیتی بر روی فروشگاه اینترنتی هزارسو نصب شده است.

شایان توضیح است گواهینامه SSL وظیفه تامین امنیت اطلاعات مبادله شده میان کاربران و وب سایت را بر عهده دارد و مانع از امکان سرقت اطلاعات می گردد.

امید است این نماد باعث توفیق روز افزون این مجموعه شود تا زیر سایه مشتریان محترم و ارائه توصیه، انتقاد، پیشنهادهای شما دوستان و مشتریان و همکاران محترم بتوانیم خدمات بهتری را به شما ارائه نمائیم .

دیدگاهتان را بنویسید