قابلیت ” Safe Pay ” آنتی ویروس بیت دیفندر

قابلیت ” Safe Pay ” آنتی ویروس بیت دیفندر

قابلیت ” Safe Pay ” آنتی ویروس بیت دیفندر

” Safe Pay “چیست؟

امروزه رایانه ها و موبایل ها تبدیل به ابزار اصلی برای خرید و انجام امور بانکی پرداخت صورتحسابها، انتقال پول، و خرید کالا از طریق اینترنت  شده و به امری متداول تبدیل شده است. این موارد شامل ارسال اطلاعات شخصی، اطلاعات حساب و اطلاعات کارت اعتباری،رمزهای عبور و سایر انواع اطلاعات خصوصی بر روی اینترنت می باشد، که تبهکاران سایبری و هکرها را ترغیب به سرقت اطلاعات کاربران می کند، بنابراین نیاز است  که ابزاری مناسب جهت انجام تراکنشهای مالی خود در بستر اینترنت در اختیار داشته باشید.

” Safe Pay در اصل یک محیط جستجو مجازی است که شرکت بیت دیفندر آن را در محصولات خود یکچاچه سازی کرده است. ایده اصلی این ویژگی به این منظور است  که برای کاربران یک محیط ایمن در زمینه فعالیتهای مهم اینترنتی فراهم کند.

این ویژگی قبل هر چیزی با مرورگر امن خود از تمام عملیاتهای مهم ما مثل نقل و انتقالات بانکی خرید های اینترنتی و تمام تراکنش های مهم ما حفاظت کرده و برای حفظ امنیت بیشتر با تکنولوژی مدیریت گذر واژه ها تجمیع شده، تا از پسورد ها و سایر اطلاعات مهم ما در محیط های آنلاین حفاظت کند.

ویژگی پرداخت امن بیت دیفندر امکانات زیر را ارائه می دهد:

  • جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به دسکتاپ شما و متوقف کردن عکس برداری از صفحه نمایش شما به منظور سرقت اطلاعات.
  • محافظت از پسوردهای شما با تکنولوژی ” Bitdefender Password Manager TM “
  • با یک صفحه کلید مجازی همراه است که هنگام استفاده از آن، امکان خواندن کلید های صفحه کلید را برای هکرها غیر ممکن می سازد.
  • مرورگر ” Bitdefender Safepay ” کاملا از مرورگرهای دیگر شما مستقل است.
  • اغلب ویژگیهای یک مرورگر پیشرفته از قبیل بروسینگ امن ، بوک مارک و… را دارد و علاوه بر بانکداری اینترنتی ، میتوان سایر وب سایتها را نیز به طور ایمن مشاهده کرد.

در حال حاضر محصولات ” Internet Security “،” Total Security ” و ” Family Pack ” از این ویژگی پشتیبانی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید