معرفی نرم افزار بک آپ گیری و بازیابی اطلاعات ماشین های مجازی Veeam Backup

معرفی Veeam Backup

معرفی نرم افزار بک آپ گیری و بازیابی اطلاعات ماشین های مجازی Veeam Backup

Veeam backup نرم افزاری قدرتمند برای حفظ و نگه داری اطلاعات وراه حل مناسبی برای بازیابی آنهاست که در زیر ساخت های مبتنی بر vsphare وhyper-v مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این نرم افزار مامور حفاظت از ماشین های مجازی از خرابی های نرم افزاری و سخت افزاری می باشد.


این نرم افزار از طریق یک کنسول مدیرت واحد در تمام حوزه های فیزیکی مجازی و ابری یک مدیرت هوشمند ارائه می دهد. به کمک این نرم افزار میتوانیم backup گیری با سرعت بالا و قابل اطمینانی داشته باشیم.

Veeam backup با قابلیت بالای خود در backup گیری و بازیابی اطلاعات می تواند برای انواع سناریو ها مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این نرم افزار برای اطمینان بیشتر از backup های تهیه شده اطلاعات را در مخازن یا repository های خود به صورت ایزوله نگه داری میکند و به کمک تکنولوژی surebackup از اطلاعات بک آپ گرفته شده، اطمینان حاصل می کند تا در مواقع وقوع بحران یا از دست رفتن data آنها را بازیابی کند و همچنین این یک راه برای داشتن backup های قابل اعتماد در شبکه شماست.

باید توجه داشت که پیاده سازی و اجرای این برنامه بسته به زیر ساختهای شبکه و سیستم ذخیره سازی ما می تواند متفاوت باشد. همچنین امکانات سازمان و اهمیت داده ها نیز در پیاده سازی این برنامه از اهمیت بالایی برخوردار است.

البته این نرم افزار برای تمامی نیاز ها در زمینه نگه داری و بازیابی اطلاعات کارایی دارد.

همچنین veeam backup یک راهکار مدل سازی ساده است که به شما اجازه می دهد backup گیری های مقیاس پذیر و قابل اطمینانی را برای محیط های مختلف ایجاد و تنظیم کند. veeam شامل اجزای مختلفی برای پیکربندی زیر ساخت شبکه ما می باشد که برخی از آنها اجباری هستند و تعداد دیگری از آنها نیز به صورت اختیاری قابل نصب می باشند .

 

Veeam Backupبرخی از قابلیت های این نرم افزار به شرح ذیل است:

• سادگی در مدیریت backup ها
• ایجاد backup از هر نوع سیستم ذخیره ساز
• تهیه نسخه پشتیبان از vm (ماشین های مجازی ) در سطح پیشرفته
• اطمینان بالا در پروسه backup گرفتن و بازیابی آنها
• ریکاوری سرعت بالا و جلو گیری از دست رفتن اطلاعات
• تهیه backup های قابل اعتماد

دیدگاهتان را بنویسید