آشنایی با سوییچ‌ شبکه هوشمند DGS-1210-10P دی-لینک

آشنایی با سوییچ‌های دی-لینک

آشنایی با سوییچ‌ شبکه هوشمند DGS-1210-10P دی-لینک

سوئیچ‌های سری DGS-1210 دی-لینک ترکیبی از قابلیت‌های پیشرفته مدیریتی و امنیتی با بالاترین مقیاس‌پذیری و عملکرد را ارائه می‌دهند. برخی از این ویژگی‌ها شامل SNMP، مدیریت از طریق وب و ابزار دستیار شبکه دی-لینک هستند. سوئیچ DGS-1210-10P با هشت پورت گیگابایت و دو پورت SFP گیگابایت راهکاری مقرون ‌به ‌صرفه و ایده‌آل برای پیکربندی شبکه در کسب ‌و کارهای کوچک و متوسط است.
هشت پورت این سوئیچ PoE است که امکان اتصال به تجهیزات دارای استاندارد IEEE 802.3at انند اکسس پوینت‌ها، تلفن‌ها، دوربین‌های تحت شبکه و… را به‌ موازات استاندارد IEEE 802.3af فراهم می‌کنند. PoE به کار رفته نیز قابل برنامه‌ریزی است؛ بنابراین، با زمان‌بندی آن در ساعات مشخص در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهید کرد. در ضمن، مجموع توان خروجی دستگاه 115W است. طراحی بدون فن سوئیچ در کیس 13 اینچ فلزی علاوه بر کارکرد بدون صدا، تمام ویژگی‌های لایه 2 را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ مانند Port Mirroring, Spanning Tree, Link Aggregation و IGMP Snooping. همچنین، عیب‌یابی کابل‌کشی، تشخیص لوپ و بهره‌مندی از فناوری گرین دی-لینک از دیگر مزایای آن است.

سوئیچ‌ DGS-1210-10P به نحوی طراحی شده‌اند که بتوان به‌آسانی از طریق وب و صرف ‌نظر از سیستم ‌عامل به مدیریت آن پرداخت. برای کنترل شبکه، قابلیت‌های PoE (مشاهده لحظه‌ای توان مصرفی PoE و زمان‌بندی)، دسترسی از راه دور برای ریستارت دوربین‌های تحت شبکه یا اکسس پوینت می‌توان به دو روش اقدام کرد: رابط کاربری گرافیکی و رابط کاربری دستوری.
کنسول هوشمند به‌صورت خودکار تمام سوئیچ‌های موجود در شبکه را شناسایی و از طریق آن می‌توان به تعیین نشانی IP و subnet mask اقدام کرد. همچنین، به‌روزرسانی هم‌زمان فریمور روی چندین سوئیچ قابلیتی است که موجب صرفه‌جویی در زمان و انرژی خواهد شد.
علاوه بر این، رزرو پهنای باند برای عملیات مهم‌تر و کیفیت خدمات QoS نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که باید در نظر بگیرید که به‌کارگیری Auto Voice VLAN اولویت بالاتری را برای ترافیک داده‌های صوتی تضمین می‌کند. این سوئیچ با گارانتی دو ساله شرکت خدمات کامپیوتری ایزی ارائه می‌شود که نماینده رسمی دی-لینک در ایران است.

خرید آنلاین سوییج DGS-1210-10P دی-لینک

 

منبع:مجله شبکه

تلگرام هزارسو

دیدگاهتان را بنویسید