آشنایی با LCD کنسول دراو های شرکت آتن

آشنایی با LCD کنسول دراو های شرکت آتن

آشنایی با LCD کنسول دراو های شرکت آتن

کنسول دراور ها موجب صرفه جویی در فضای رک می شوند، ساختار LCD کنسول دراور ها به این صورت می باشد که از یک KVM که در پشت LCD کنسول دراور متصل شده است تشکیل می گردد وLCD Console همانطور که گفته شد از یک مانیتور، کیبورد و ماوس تشکیل شده است که همانند یک لپ تاپ باز و بسته شده و به صورت کشویی در رک جای می گیرد. نکته مهم این است که کل این مجموعه( کی وی ام سوئیچ به همراه کنسول) تنها 1U فضا در رک اشغال می کنند.

kvm console aten

لامپLED منحصر به فرد و پر نور
LCDکنسول دراور های شرکتATEN همراه با یک LED پر نور طراحی شده است که موجب روشن شدن صفحه کیبورد و تاچ پد ذر اتاق های سرور کم نور می شود.لامپLED این دستگاه به طور خودکار با باز شدن کنسول روشن می شود و در صورت عدم نیاز می توان با یک دکمه و به طور دستی آن را خاموش کرد.

پورت کنسول اضافه
ال سی دی کی وی ام های این شرکت دارای یک پورت کنسول اضافی در پشت دستگاه می باشند که این قابلیت موجب می گردد که کاربر در صورت تمایل ، از کیبورد ، ماوس و مانیتور دوم استفاده نماید. همچنین برای هر دو کاربر این امکان را فراهم می کند تا دسترسی و کنترل بر روی سرورها را با هم به اشتراک بگذارند.

kvm console aten

رابط کاربری دوگانه- پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف
LCD KVM های این شرکت ، کابل ها و مبدل ها دارای PS/2 و USB را پشتیبانی می کنند و طوری طراحی شده اند که با سیستم عامل های مختلف مانند Linux،Sun،Mac،Windows کار کنند.

kvm console aten

طراحی All-in-One
LCD KVM های ATEN از ترکیب یک مانیتور ، کیبورد و تاچ پد ساخته شده اند و با قابلیت جمع شدن ، تنها فضای 1U از رک را اشغال می کنند.

نصب و راه اندازی آسان
تمامی LCD KVM های این شرکت همراه با یک کیت استاندارد جهت نصب در رک می باشد. نصب و استقرار اکثر LCD Console ها در رک به دونفر نیرو نیاز دارد ولی کمپانی ATEN با ارائه کیت های مخصوص و ارائه راهکار ساده ، نصب LCD Console های خود را توسط یک نفر در رک مقدور است.

kvm console atenامنیت بالا با تشخیص اثر انگشت
هرکاربر می تواند از 1تا4 انگشت خود را اسکن کند(جهت دسترسی به سرورها)

ال سی دی کنسول کی وی ام های آتن موجود در فروشگاه آنلاین هزارسو

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید