با این دستگاه عجیب دستگاه‌های قدیمی را وایرلس کنید

با این دستگاه عجیب دستگاه‌های قدیمی را وایرلس کنید

با این دستگاه عجیب دستگاه‌های قدیمی را وایرلس کنید

دستگاه Aukey Bluetooth Tranmistter and Receiver که اخیرا با کاهش 46 درصدی به 15 دلار رسیده است؛ یک دستگاه بلوتوثی دو کاره است.
این محصول جدید دور کابل را خط کشیده و به دستگاه‌های قدیمی و عجیب شما جان تازه‌ای می‌دهد. یکی از نکات جالب این دستگاه امکان پخش موسیقی از روی دستگاه‌های قدیمی مانند تلویزیون‌های فاقد بلوتوث؛ سی‌دی پلیر پرتابل، اسپیکرها و هدفون‌های بلوتوث است. این کار از طریق بخش انتشاردهنده دستگاه انجام می‌شود. در طرف مقابل؛ بخش دریافت کننده دستگاه عکس این عمل را انجام می‌دهد؛ به‌عنوان مثال؛ از آیفون به یک سیستم استریوی خانگی.

اما واقعا چه کارهایی می‌توانید با این قابلیت‌های بلوتوثی انجام دهید؟ پاسخ یک کلمه است: بیشمار. از طریق پخش فایل صوتی از تلویزیون به هدفون؛ می‌توانید یک محیط عالی و بی‌نظیر را برای محیطی که در آن ورزش می‌کنید؛ بسازید. همین امر باعث می‌شود تا چند ساعت روی دستگاه‌های ورزشی مشغول فعالیت باشید.

وقتی همه چیز آماده شد و زمان پخش فرا رسید؛ لازم نیست گوشی‌تان را روی سیستم اسپیکر قرار دهید. در عوض؛ فایل‌های موسیقی را به‌صورت مستقیم از گوشی روی سیستم استریوی قدیمی پخش کنید در حالی‌که گوشی داخل جیب لباس‌تان قرار دارد.

دستگاه Aukey Bluetooth Tranmistter and Receiver با هرگونه دستگاه صوتی که به جک‌های 3.5 میلی‌متری یا پورت‌های ورودی/خروجی RCA مجهز باشد؛ سازگار است. علاوه بر این؛ Aukey با دستگاه‌های بلوتوثی رایج مانند اسمارت‌فون‌ها؛ تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها نیز سازگار است.

با این دستگاه عجیب دستگاه‌های قدیمی را وایرلس کنید

ترکیب انتشار و دریافت کننده به فناوری بلوتوث 4.1 مجهز است؛ همین مسئله باعث می‌شود تا خیلی راحت‌تر جفت‌سازی صورت گیرد؛ در کنار آن؛ این ارتباط سریع و کارآمد است. در کنار بهینه شدن پایداری در ارتباط؛ پرتابل بودن این دستگاه هم جالب توجه است. وزن Aukey تنها 136 گرم است و برد وایرلسی آن تا 10 متر است.

قیمت اصلی این دستگاه 28 دلار است اما برای مدت زمان محدود با قیمت 15 دلار روی سایت آمازون قرار گرفته است.

منبع:shabakeh-mag

دیدگاهتان را بنویسید