ترکیب و استفاده همزمان از لینک های اینترنت با تجهیزات شبکه پپ لینک

ترکیب و استفاده همزمان از لینک های اینترنت با تجهیزات شبکه پپ لینک

تجهیزات لود بالانسر Peplink با ترکیب لینک های اینترنت با تکنولوژی های متفاوت مانند ADSL, WiMAX, 3G, GPRS, Wireless, V-SAT و غیره ، امکان استفاده همزمان از آنها را فراهم می آورند. با استفاده از این تجهیزات سرعت استفاده از اینترنت برابر مجموع سرعت کلیه لینک های اینترنت موجود بوده و درصورت بروز مشکل یا قطع هر لینک ، ترافیک بطور اتوماتیک به سایر لینک های سالم منتقل میشود.

تجهیزات Peplink میتواند تا 13 لینک اینترنت با تکنولوژی های متفاوت را ترکیب نماید. سیستم Health Checking بطور اتوماتیک سلامت لینک های اینترنت را بررسی نموده و در صورت بروز اشکال در هر یک ، ترافیک را بطور اتوماتیک به سایر لینک های سالم منتقل مینماید. سیستم High Availability با امکان کنار هم قراردادن 2 دستگاه Peplink در حالت Active / Passive زمان Uptime بیشتری را تضمین مینماید.

 با حذف لینکهای پرهزینه اختصاصی Leased ، T1 ، MPLS و جایگزینی آنها با لینکهای ارزان قیمت تر مانند  xDSL , Wireless , WiMAX هم در هزینه خود بطور قابل توجهی صرفه جویی نموده و هم با ترکیب آنها سرعت و پهنای باند بیشتری دریافت نمایید. همچنین میتوانید از لینک های با ترافیک ماهانه محدود و بسیار ارزان قیمت به عنوان لینک اینترنت دوم یا  لینک اینترنت پشتیبان استفاده نمایید.

پپلینک

اضافه کردن پهنای باند در هر زمان

تجهیزات Peplink Balance دارای 7 الگوریتم متفاوت لود بالانسینگ میباشد. ترافیک اینترنت بین لینک های مختلف تقسیم شده و در مجموع سرعت و پهنای باند بیشتری را به ارمغان می آورد. میتوان لینکهای اینترنت کم هزینه را به راحتی به سیستم فعلی اضافه نمود و اجازه داد تا ترافیک ورودی و خروجی توسط الگوریتم های هوشمند مدیریت شود. این الگوریتم ها هریک در حالت های مختلفی کاربرد دارند و امکان کنترل کامل ترافیک خروجی اینترنت را میسر مینمایند.الگوریتم های لود بالانسینگ Peplink به شما کمک مینماید تا ترافیک خروجی اینترنت را بطور دلخواه تنظیم و مدیریت نمایید. قابلیت های لود بالانسینگ این تجهیزات در حد Enterprise بوده و میتواند پاسخگوی هرگونه نیاز مدیران شبکه باشد.

پپلینک

 

لود بالانسینگ برای سرور های میزبان

الگوریتم های لود بالانسینگ ترافیک ورودی دسترسی به سرورهای شما را از طریق لینک های مختلف میسر میسازد. بازدیدکنندگان وب    سایت شما Response Time سریعتر و سرعت بهتری را تجربه خواهند نمود. هاستینگ سرویس هایی مانند وب ، ایمیل ، VoIP ، E-commerce بسیار سریعتر و با قابلیت اطمینان بالاتری قابل انجام خواهد بود و قابلیت SpeedFusion VPN Bonding با ادغام و ترکیب پهنای باند لینک های مختلف امکان ایجاد یک خط لوله دیتای سریع جهت ارتباط بین دفاتر بر روی بستر اینترنت را میسر میسازد. قابلیت رمز دهی 256 بیتی ، امنیت بسیار بالایی در حد استانداردهای نظامی جهت رد و بدل کردن اطلاعات فراهم می آورد.

پشتیبانی از 3G

به راحتی با قرار دادن یک سیم کارت دیتا از اپراتورهای موبایل مانند همراه اول ، ایرانسل و یا رایتل در یک 3G مودم و اتصال آن به لود بالانسر Peplink از اینترنت موبایل در کنار سایر لینک های اینترنت و بصورت همزمان استفاده نمایید.

تلگرام هزارسو

1 دیدگاه

  • پژمان

    باسلام

    من یک سوال برام پیش اومده وقتی با استفاده از این تجهیزات اینترنت ها ترکیب میشود ما مثلا وقتی به سایت گوگل میرویم آی پی ما یک آی پی است یا چند ؟ موقع آپلود فایل از یک اینترنت آپلود انجام میشود یا اطلاعات تقسیم میشود بین لینکهای ارتباطی ( شرکتهای اینترنتی ) ؟؟ اگر اینطور است این کار چگونه میشود مخصوصا در سایتهایی که به آی پی کاربر حساس هستند ؟؟

    با تشکر

    1396/04/16 در 00:34

دیدگاهتان را بنویسید