ذخیره‌سازهای جدید نت‌گیر در بازار‌های خانگی و اداری کوچک

ذخیره‌سازهای جدید نت‌گیر در بازار‌های خانگی و اداری کوچک

ذخیره‌سازهای جدید نت‌گیر در بازار‌های خانگی و اداری کوچک

شرکت ‌نت‌گیر دو NAS قدرتمند جدید، یکی برای بازار کاربران خانگی و دیگری برای بازار SOHO یا همان اداری کوچک، معرفی کرد. ذخیره‌ساز دو کشویی ReadyNAS 212 برای کاربران خانگی و چهار کشویی ReadyNAS 214 برای کاربران اداری کوچک معرفی شده‌اند.
در ادامه با هزارسو همراه باشید.

هر دو NAS از یک پردازنده چهار هسته‌ای ARM Cortex با سرعت 1.4 گیگاهرتز و دو گیگابایت حافظه رم بهره می‌برند که اجازه می‌دهند روی فیلم‌های با کیفیت 1080p به صورت بلادرنگ، کار کنند؛ به این معنی که ویدیوهایی با کیفیت 1080p را از روی هر مدیایی (دسکتاپ، تلویزیون، لپ‌تاپ، تبلت، اسمارت‌فون و غیره) در هر زمانی و هر مکانی به صورت بلادرنگ به روی NAS استریم کرد. این ذخیره‌سازها دارای توان خروجی خواندن 200 مگابایت و نوشتن 160 مگابایت هستند.

2

هر دو NAS از هارددیسک‌های SATA III یا درایوهای SSD با اندازه‌های 2.5 و 3.5 اینچ پشتیبانی می‌کنند و مجهز به سه درگاه USB 3.0، یک درگاه eSATA و دو درگاه شبکه اترنت یک گیگابیتی هستند. این دستگاه‌ها، از سیستم‌عامل ReadyNAS OS 6.4 با قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از سیستم فایل BTRFS یا استفاده از پنج سطح امنیتی محافظت از اطلاعات، استفاده می‌کنند. ReadyCLOUD، پشتیبان‌گیری Time Machine، همگام‌سازی پوشه‌ها، Plex،  iTunes و مدیاسرور UPnP / DLNA از دیگر مشخصات نرم‌افزار دستگاه‌های ذخیره‌سازی تحت شبکه جدید شرکت نت‌گیر هستند. این دستگاه‌ها به قیمت‌های 330 دلار برای مدل خانگی و 500 دلار برای مدل اداری، به فروش می‌رسند. 

منبع: shabakeh-mag

دیدگاهتان را بنویسید