راهنمای خرید دوربین های تحت شبکه دی-لینک

راهنمای خرید دوربین تحت شبکه دی-لینک

راهنمای خرید دوربین های تحت شبکه دی-لینک

اگر شما توانایی حضور فیزیکی برای مراقبت از محیط خانه،کار و یا دارایی‌های خودتو نو به‌طور 24 ساعته ندارین، بهترین چیز برای شما مدرن‌ترین دوربین‌های مداربسته تحت شبکه هستند که به شما این امکان رو میدهند تا تصاویر بصورت همزمان روی هر وسیله الکترونیکی تحت شبکه به انتخاب شما (کامپیوتر های شخصی- لب تاپ-نوت بوک-تبلت ویا گوشی های تلفن هوشمند) نمایش داده بشن.

بر خلاف دوربین های امنیتی معمولی ، دوربین های تحت شبکه و یا دوربین های ابری،برای کار کردن نیاز به یک سیستم جداگانه و با اتصال کابل های مخصوص ندارند

در عوض این امکان را به شما میدهند تا به شبکه کوچک خانگی شما از طریق پورت اترنت و یا وای فای متصل بشن درست مثل یک لب تاپ یا تبلت.

با اولین اتصال، امکان دسترسی به تصاویر زنده از هر کامپیوتر متصل به شبکه را برای شما فراهم میکند. یک سیستم بسیار انعطاف پذیر که حتی اجازه دیدن تصاویر از روی یک مرورگر و یا گوشی های هوشمند و یا انواع تبلت ها را به شما میدهد. بهترین گزینه برای آنهایی که همیشه در سفرهستند.

دوربین های تحت شبکه بهترین راه حل ممکن برای مالکین منازل، دفاتر کاری و یا کارخانه ها و یا حتی والدین و یا هر کس دیگر با هر وسیله ای یرای دیدن تصاویر میباشند.

هزارسو ، برای این که شما بتونید بهترین انتخاب رو در مورد دوربین مداربسته تحت شبکه خودتون انجام بدید این مطلب رو با چند تا پیشنهاد پرکاربرد راجع به دوربین های تحت شبکه دی-لینک آماده کرده است.

.

دوربین های تحت شبکه برای هر نیازی

اکثر کاربران خانگی احتیاج به یک سیستم مانیتورینگ قابل اعتماد دارند که هزینه بالایی هم براشون نداشته باشه، در حالیکه مالکین شرکتها ممکنه به یک سیستم امنیتی تصویری با عملکردهای بیشتر و قابلیت همروند سازی با دیگر سیستم های موجود. دوربین های تحت شبکه برای پاسخگویی به این تنوع کاربران در دو کلاس طبقه بندی میشن

دوربین های ساده( کاربری خانگی )

blog-ipcam-dlink-11

این دوربین ها کوچک، بسیار مقرون به صرفه و یک گزینه فوق العاده برای یک کاربر خانگی هستند.

این مدل دوربین ها طراحی شدن برای یک نصب آسان و همین طور استفاده آسان . آنتها میتونن به یک شبکه وایرلس خانگی تنها با فشار دادن یک دکمه.

مشخصات کلیدی شامل:

قابلیت کار بوسیله وایرلس و با اندازه جمع و جور مناسب برای هر مکانی.

قیمت پایین به نحوی که شما میتونین تعداد مناسبی دوربین برای پوشش چند ناحیه رو خریداری کنید.

توانایی برای بررسی کردن تنظیمات مورد نیاز برای هر سیستم عامل مثل اپل،اندروید ویا بروووزر های تحت ویندوز.

دوربین های سطح حرفه ای یا پیشرفته

این دوربینها به نسبت دوربین های سطح پایه قیمت بالاتری دارند، به هر حال هزینه کردن مبلغی بالاتر برای مزیت های بالاتر و پیشرفته تر این امکان رو برای شما فراهم میکنه تا بتونید این دوربین ها رو با آلارم های منحصر به فرد و یا سنسورهای همروند کرد.

مشخصات کلیدی شامل:

طراحی شده برای مصارف دایمی، با یک بدنه سخت و مقاوم

قابلیت اتصال بوسیله سیم و یا بی سیم

خروجی برای آلارم ها و دسترسی به پنل مدیریتی

این مقاله راهنما تمرکز بر دوربین های سطح پایه دارد، برای اینکه آنها قابلیت های عملکردی فراوانی برای اکثر مصارف خانگی دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت fanoos.me و یا hezarsoo.com مراجعه فرمایید.

قابلیت های مورد بررسی:

همه دوربین ها به صورت یکسان کار نمیکنند و یا توانایی های یکسانی ندارند. در ای بخش ما به بررسی مهمترین قابلیت ها و توصیف آنها خواهیم پرداخت.

 دوربین تحت شبکه دی-لینک

دسترسی از طریق وب بروزر

بعضی از دوربین ها به یک نرم افزار برای دسترسی به خروجی دوربین نیاز دارند و تنها کامپیوترهایی که از این نرمافزار استفاده میکنند توانایی دیدن خروجی تصاویر دوربین ها رو دارن. بقیه دوربین ها مثل دوربین های ابر دلینک از راهکاری بسیار انعطاف پذیر تر استفاده میکنندو شما میتواننید از هر برووزری در هر کامپیوتری متصل به شبکه داخلی و یا بوسیله ریموت زدن قادر به دیدن تصاوبر هستند، بدون نیاز به نرم افزار خاصی.

مدل های پیشنهادی

 

اتصال از طریق وای فای

دوربین وایرلس دی-لینک

بعضی از دوربین ها قابلیت اتصال از طریق وای فای یا وایرلس را دارند در حالیکه مدل های دیگر نیاز به اتصال با سیم دارند. دوربین های وایرلس انعطاف پذیری بسیار بیشتری برای کنترل یک ناحیه که به سختی میشود با سیم ارتباط داشت برای شما فراهم میکند. توجه به این نکته ضرروری است که اتصال باسیم قابل اعتماد تر از ارتباطات وایرلس با توجه به ساختار ساختمان شما و محل قرار گیری روتر شما است. پس بهترین گزینه کدام است؟ جواب هردو

دوربین های ابری دلینک هم قابلیت اتصال بصورت وایرلس را به شما میدهند و هم اتصال باسیم توسط پورت اترنت. بهترین تجربه از هر دو دنیا در اختیار شماست.

مدل های پیشنهادی

 

 نرم افزارهایی برای موبایل

نرم افزار دی-لینک

برای یک ارتباط تصویر مناسب شما احتیاج به دوربینی دارید که به شما دسترسی برای دیدن یک تصویر همزمان از طریق گوشی های هوشمند و یا تبلت ها دهد.

پنل های کاربری دلینک که به صورت رایگان عرضه میشن و با نام تجاری مای دلینک عرضه میشوند توانایی برای اینگونه اتصال ها از طریق گوشی های هوشمند به شما میدهند( هم اندروید و هم اپل)

این نرم افزار قابلیت کار با تمامی دوربین های دی لینک را دارد و کابل مجانی برای استفاده است.با مای دلینک شما میتوانیید خانه و یا محل کار خو را ببینید و یا از کودکان و یا حیوانات خانگی خود و یا دیگر دارایی های خود از طریق وای فای و یا ارتباط ترجی و یا فورجی.

لیست محصولات کلود و مای دی0لینک شرکت دی-لینک

مدل های پیشنهادی

 سنسور های حرکتی( قابلیت تشخیص حرکت)

blog-ipcam-dlink-10

اگر شما نیاز به ضبط اتفاقاتی دارید در هنگامیکه حرکتی تشخیص داده شود، و شما از مصرف بیهوده فضای هارد خود جلوگیری کنید و دانستن اینکه به جه تصاویری برای نمایش احتیاج دارید.اکر شما تصمیم دارید که اتفاقات را ضبط کنید بهتر است دوربینی انتخاب کنید که این امکان رو به راحتی برای شما فراهم کند که فقط صحنه هایی که در متحرک هستند را طبق یک جدول ضبط برای شما ذخیره کند پس شما میتوانید صحنه هایی که دقیقا نیاز دارید روی کامپیوتر خود ذخیره کنید.

مدل های پیشنهادی:

 

سنسورهای تشخثیص حرکت پیشرفته

برای یک تشخیص حرکت قابل اطمینان در روز و شب، دوربین های خاصی این قابلیت رو توسط سنسورهای غیرفعال مادون قرمز که میتوانند از تغییرات گرما برای تشخیص حرکت بهره میبرند استفاده کرد برعکس محرک های بصری. این یک قابلیت فوق العاده برای مانیتور کردن محیط در طی شب میباشد وقتی که یک دوربین معمولی توانایی تشخیص حرکت در نور کم را ندارد.

مدل های پیشنهادی:

DCS-942LDCS-2132LDCS-2332L

دید در شب

دوربین تحت شبکه دید در شب

بعضی دوربین های تحت شبکه توانایی روشن کزدن محیط های کم نور و یا محیط های کاملن تاریک و بدون نور توسط لامپ های مادون قرمز را دارند، در این صورت شما قادر به دیدن آنچه در کل شبانه روز اتفاق میفتد هستید. نورهای مادون قرمز برای چشم انسان نامریی هستند ولی به دوربین ها اجازه میدهند تا تصویری شفاف از محیط به شما بدهند حتی در تاریکی مطلق.

مدل های پیشنهادی ما:

DCS-933LDCS-942LDCS-2132LDCS-2332L,  DCS-5020L

 

فیلتر آی آر کات برای بهترین کیفیت

برای داشتن بهترین کیفیت رنگ در طول زمان روز،دوربینی با قابلیت فیلتر آی آر کات انتخاب کنید. دوربین های تحت شبکه توانایی دید فوق العاده ای برای دیدن طیف های رنگی مختلف نسبت به دید انسا دارند،عملا خیلی نزدیک به طیف مادون قرمز که اغلب توانایی دید طیف رنگ های عجیب و اریب را دارند.فیلتر آی آر کات با مسدود کردن این طیف نورهای مادون قرمز توانایی نمایش نورها به صورت کاملا واقعی به شما میدهد.

مدل های پیشنهادی

میکروی اس دی کارت ها برای قابلیت ضبط در محل

blog-ipcam-dlink-09

بعضی وقتا هست که شما به این توانایی که علاوه بر دیدن تصاوی بتونن همزمان اونهارو ضبط کنید نیاز دارید . تمامی دوربین های ابری دلینک قابلیت ضبط تصاوی بروی کامپیوتر ها و یا تجهیزات ذخیره سازی را برای کار یکپارچه دارند ، اما بعضی از اونها دارای قابلیت اتصال میکرو اس دی کارت هستند و این توانایی رو به شما میدهد تا بتوانید تصاویر را بصورت مستقیم روی این میکرو اس دی ها ضبط کنید و با استفاده از نرم افزار مای دلینک و یا سایت مای دلینک به صورت همزمان تصاویر را مشاهده کنید. دوربین های دلینک با قابلیت میکرو اس دی کارت از پروتکل اچ 264 برای افزایش حجم ذخیره سازی استفاده میکنند، که با فراهم کردن این قابلیت توانایی 5 برابر کردن ظرفیت ذخیره سازی نسبت به ام جی پی ای جیییی.

دوربین های پیشنهادی ما

 DCS-942LDCS-2132LDCS-2332L, DCS-5020L

تشخیص صدا

برای اونهایی که میخان چیزای مورد علاقشونو و یا خونشونو ببینن و یا مراقبت کنن در حالیکه در تعطیلات هستند، سنسورهای تشخیص صدا یک قابلیت بی نظیر علاوه بر قابلیت تشخیص خرکت هستند. با ارسال اتوماتیک ایمیل و با قابلیت تنظیم تشخیص صدا بری یک محیط خاص، این دوربین ها شما رو یک قدم به جلو میبرن.

مدل های پیشنهادی ما

DCS-933L, DCS-5020L

توسعه دهنده شبکه بیسیم داخلی

برای مطمین شدن از این توانایی برای قرار دادن دوربین ها در هرجایی که نیاز شماست بدون تری از خارج شدن از ناحیه تحت پوشش شبکه بی سیم، دوربینی انتخاب کنید که مزیت یک توسع دهنده شبکه بی سیم داخلی را داشته باشد. به سادگی دوربین خود را در هر مکانی در رنج سیگنال خود نصب کنید و به سرعت منطقه تحت پوشش شبکه بیسیم خانگی خودتونو افزایس دهید و خیلی ساده دوربین های دیگری را به شبکه خود اضافه کنید.

مدل های پیشنهادی ما

DCS-933L, DCS-5020L

 

 بهترین انتخاب شما

بزارین با در نظر گرفتن نیاز های شما و مشخصات دوربین های تحت شبکه بهترین انتخاب رو برای شما پیدا کنیم.

صاحبان منازل

blog-ipcam-dlink-08

شما نیاز دارین به مراقبت از خونتون و هرچیز با ارزشی که داخلشه، پس شما به یک دوربین با قابلیت ال ای دی های مادون قرمز که تصویری شفاف هم در روز و هم در شب به شما میده دارید و به همراه قابلیت سنسور تشخیص حرکت پیشرفته پس در هنگام هرگون حرکت در داخل منزل هشداری برای شما ارسال خواهد شد وقتی که شما در منزلتان حضور ندارد.

مدل پیشنهادی ما

 D-Link Cloud Camera  DCS-942L

والدین

دوربین محافظت از کودک

اگر شما پدر و مادر ی هستید که میخاهید در همه حال از سلامت فرزند خودتون مطمین شوید، شما احتیاج به دوربینی دارید که موبایل شما رو به یک صفحه نمایش چند منظوره تبدبل کنه و قابلیت های از قبیل سنسور تشخیص حرکت،دید در شب، پخش آهنگ لالایی آرامش بخش و سنسور هشدار دهنده دما داشته باشه تا به شما این اطمینان رو بدهد که کوچولوی شما در طول شی کاملا راحت و در امنیت کامله.

مدل پیشنهادی ما

 D-Link Wi-Fi Baby Camera DCS-825L

صاحبان حیوانات خانگی

دوربین محافظت از حیوانات خانگی

هیچ اهمیتی نداره اونا چندتا کفشو میجون و یا چندتا دستمال توالت رو پاره میکنن شما عاشق حیونای خانگیتون هستید.شما به دوربینی احتیاج دارید با قابلیت پن تیلت ( قابلیت چرخش ) و دید در شب، پس شما قادر به داشتن تصاویری کاملت واضح از حیوانات مورد علاقه خودتون هستید بدون اهمیت دادن به این موضوع که اونا کجا سرگردان هستند.

مدل های پیشنهادی ما

D-Link Cloud Camera DCS-5020L

سرپرست و یا سرایدار

شما میخواین برروی اون چیزهای که تحت مراقبت شماست نظارت داشته باشین و مانیتور کنید فعالیت روزانه آنهارو. پس شما به یک دوربین حساس با یک ارتباط دوطرفه صدا و کیفیت تصویری برابر اچ دی نیاز دارید سپس شما میتونین اونها رو زیر نظر داشته باشین و همچنین توانایی یک مکالمه دوطرفه با آنها را برای شما فراهم میکند، با اونهایی که دوستشون دارین و در آرامش بودنشون برای شما مهمه.

مدل پیشنهادی ما

D-Link Cloud Camera DCS-2132L

مالکین صنایع کوچک

اگر شما دارین تجارت خودتونو جلو میبرین حتمن متوجه این قضیه شدین که نزدیک بودن برای کنترل کردن ای تجارت چقدر میتونه مهم باشه.پس شما به دوربینی با کیفیت اچ دی و ال ای دی های مادون قرمز نیاز دارین برای داشتن یک تصویر فوقالعاده شفاف و واضح از اون چیزی که در محل کار شما میگذره در کل ساعات شبانه روز.

مدل پیشنهادی ما

D-Link Cloud Camera  DCS-2132L

دیدگاهتان را بنویسید