معرفی شرکت لگراند

معرفی شرکت لگراند

معرفی شرکت لگراند

شرکت لگراند فعالیت خود را از سال 1956 آغاز نموده است و تا کنون دارای رشد چشمگیری بوده است، دفتر مرکزی این شرکت در فرانسه واقع گردیده و در بیش از 50 کشور و با تعداد 28000 نفر پرسنل در سراسر دنیا و دارای بسیاری نمایندگی کابل شبکه لگراند درایران و بسیاری از نقاط جهان حال فعالیت می باشد. و تولیدات شرکت بالغ بر 100000 عنوان محصول بوده که با توجه به آزمایشگاههای فنی و تکنولوژی کامپیوتری و الکتریکی در سطح دنیا می باشد.
این شرکت به دلیل دارا بودن طیف وسیعی از محصولات، پاسخگوی کلیه نیازهای پروژه های شبکه و برق می باشد و رضایت مشتریان را همواره مبنای کارهای خود قرار داده است. در ادامه با هزارسو همراه باشید.

این شرکت تنوع محصولات تولیدی خود را مطابق با نیازهای روز بازار جهانی قرار داده است. شرکت لگراند استراتژی مشخصی برای فعالیتهای خود در ایران داشته وبا نمایندگی لگراند در ایران سعی در ارایه قیمت کابل شبکه لگراند و محصولات متناسب با وضعیت بازار ایران را دارد.
مدیریت کابل کشی ساختار یافته با استناد از تجهیزات شبکه و کابل شبکه لگراند  passive از فرانسه
سیستم کابل کشی لگراند (VDI) بسیار انعطاف پذیر می باشد و با استفاده از کلیه تجهیزات جانبی ترانکینگ لگراند، کابل ها، انواع سوکت ها، کابینت ها، ستون ها و کف های کاذب راه حل های متفاوتی را در مکانهای اداری، عبوری در هر کجای ساختمان برای دسترسی به انواع کانکشن ها در بدترین شرایط محیطی را ارائه می دهد.
این سیستم برای کابل کشی به صورت End to End دارای ضمانت 20 ساله می باشد.
ترانکینگ ها

معرفی شرکت لگراند
این تراکینگ ها با ترکیب مواد PVC خاص (ضد حریق) در چندین سایز متفاوت به همراه متعلقات جانبی در اختیار کاربر می باشد تا بتواند در بدترین مسیر های عبوری کابل خود را بدون هیچگونه مشکلی (قطعی کابل) عبور داده تا با کانکشن های مختلف ارتباط برقرار کند همچنین با استفاده از این ترانکینگ ها می توان جابجایی و یا افزایش  کانکشن را در آینده به سادگی انجام داد.
کانکتورها

معرفی شرکت لگراند
این کانکتورها در سه نوع Cat5 ، Cat6 و Cat7به صورت UTP, FTP, STP موجود می باشد.
در استفاده از این کانکتورها، کابل می تواند در تمامی جهات و با استفاده از دو استاندارد A, B (مندرج در بدنه کانکتور)  به کانکتور متصل شوند.
برقراری ارتباط میان کابل و کانکشن بدون نیاز به استفاده از ابزار و تنها با یک کلیک امکان پذیر می باشد. در این حالت عدم برقراری ارتباط بسیار کاهش پیدا می کند در نتیجه سرعت در نصب به حد چشمگیری افزایش می یابد.
ستون ها
تراکینگ لگراند دارای دو نوع ستون ثابت و متحرک در ارتفاع مختلف می باشد این ستون ها امکان داشتن کانکشن های مختلف کابل شبکه لگراند، تلفن و برق را در محیط هایی که در آنجا عدم دسترسی می باشد فراهم می کند این ستون ها با داشتن یک پروفیل آلومینیومی چهارجهته به صورت مجزا، کابل کشی راحت تر و بدون مشکل (بدون وجود نویز) را برای استفاده کننده فراهم می کند. همچنین با استفاده از فریم های قابل نصب بر روی بدنه آن دسترسی به انواع کانکشن ها امکان پذیر می باشد.
قوطی های کف
این قوطی ها در دو نوع بتونی و کف کاذب در دو سایز مختلف با در پوشهای موکتی و استیل نیاز به دسترسی به انواع کانکشن ها و برقراری ارتباط در یک نقطه از ساختمان را برآورده می نماید.
کابینت ها (رک)

معرفی شرکت لگراند
این رک ها در ابعاد مختلف (6U – 47U) به همراه تمامی متعلقات (قابل نصب در رک) مانند: پچ پنل، سینی های ثابت و متحرک، هدایت کننده کابل و پچ کورد، ماژول برق، پانل فن و . . . به صورت ایستاده و دیواری امکان داشتن یک رک استاندارد با استحکام و آرایشی مناسب را در اختیار قرار می دهد.
کابل و پچ کورد
این کابل ها  در چهار نوع Cat5e ، Cat6 ، Cat7 و 10G به صورت UTP, FTP, STP, SFTP با روکش PVC و با کمترین آسیب در چرخش های ترانک می باشد.
پچ کوردها نیز با مشخصات کابل ها در اندازه های 1، 2، 3 و 5 متری با دارا بودن روکش جهت عدم قطعی ارتباط با کانکشن و ساختاری مقاوم، انتقال اطلاعات را در بالاترین  سطح انجام می دهد.
فیبر نوری

معرفی شرکت لگراند
این تجهیزات شامل کابل، پچ کورد، کانکتورهای ST, SC, LC ، پچ پنل و . . . می باشد.
کابل های فیبر نوری در دو نوع Single mode و Multimode به صورت Indoor و Outdoor با قابلیت نصب آداپتورهای ST, SC, LC می باشد.
پچ کوردهای فیبر نیز LC/LC, SC/SC, SC/LC, ST/ST, ST/SC, LC/ST در سه اندازه 1، 2 و 3 متری برقراری ارتباط را امکان پذیر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید