معرفی قابلیت های آنتی ویروس Kaspersky

معرفی قابلیت های آنتی ویروس Kaspersky

معرفی قابلیت های آنتی ویروس Kaspersky

Kaspersky Anti-virus امنیت پایه ای را برای کامپیوتر شما ارایه می دهد. دارای قابلیت هایی مانند اسکن کردن فایل و نرم افزارهای موجود بر روی کامپیوتر،توانایی مانیتورینگ کردن،جستجوی آسیب پذیری ها و همچنین کنترل ترافیک اینترنت شما می باشد.

Kaspersky internet security یک آنتی ویروس توانگر است و قابلیت های فوق والذکر توسط تعداد زیادی ابزارهای مفید دیگر در آن افزایش یافته است.

Firewall:

این امنیت را برای کاربر ایجاد می کند تا بتواند هم به شبکه محلی خود و هم شبکه جهانی وب دسترسی پیدا کند. با استفاده از فایروال می توانید قوانینی را بر روی برنامه های یا پورت ها تعریف کنید.

Anti-spam:

تمامی ایمیل های ورودی و خروجی شما را در نرم افزار outlook را چک می کند و تمامی ایمیل های مشکوک را در پوشه ای تحت عنوان هرزنامه ذخیره می کند.

 

Anti-Banner:

این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بتوانید تبلیغات های موجود در صفحات وب را بلاک کنید تا دیگر قابل مشاهده نباشند فهرست لیست سیاه قابل تنظیم وب سایت هایی که آگهی های تبلیغاتی را نمایش می دهند در حال حاضر در برنامه یکپارچه شده است. شما حتی می توانید که یک ممنوعیت جدیدی را که دوست دارید اضافه کنید.

 Webcam protection:

این ویژگی هنگامی که webcam کاربر در هر زمانی روشن باشد به آن اخطار می دهد تا بتوانید از سوء استفاده هایی که از وب کم لپ تاپ ها توسط برنامه های ناخواسته می شود، جلوگیری کنید.

Private browsing :

زمان جستجو کردن در صفحات وب ،انواع  اگوریتم های ردیابی برای شناسایی تنظیمات کاربری استفاده می شود و تبلیغات هایی را متناظر با شرکت هایی که کاربران در آن کار می کنند به آنها نشان میدهد. این ویژگی سبب بلاک شدن تبلیغات در هنگام جستجوی شما در صفحات وب می شود.

Parental control:

این نرم افزار به شما امکان میدهد تا دسترسی به اینترنت را برای کودکان خود مدیریت و کنترل نمایید. همچنین میتوانید با استفاده از لیست از پیش تعریف شده دسترسی فرزندانتان را به نوع خاصی از وب‌سایت‌ها( شبکه‌های اجتماعی، بازی، غیراخلاقی و..) محدود نمایید.

 

Trusted Application Mode:

این ویژگی به کاربر اجازه می دهد تا از نصب نرم افزارهای غیر قابل اطمینان جلوگیری کند. تمامی نرم افزارهای جدید در لیست سفید پردازهای آزمایشگاه های کسپرسکی مورد اعتماد قرار می گیرند.

Secure keyboard:

این ویژگی سبب می شود هنگامی که کاربر قصد وارد کردن اطلاعات در فرم های آنلاین را داشت ، کاربران را از key Loggers آگاه می کند. شما می توانید محافظت برای وب سایت های انتخاب شده و دسته های داده را فعال کنید و از یک صفحه کلید روی صفحه برای تایپ داده ها استفاده کنید.

Safe money:

این قابلیت به شما کمک می کند تا از بانکداری آنلاین و اطلاعات کارت اعتباری خود محافظت شود. یکی از این مولفه ها باید برای بانکداری آنلاین امن و تجربه پرداخت آنلاین استفاده شود.

Application control:

این مولفه کنترل مبتنی بر قانون را بر روی برنامه هایی که دسترسی ریشه یا دسترسی به اطلاعات شخصی دارند، ایجاد می کند.

Network Attack Blocker:

این ویژگی کامپیوتر شما را از فعالیت شبکه های مخرب و حملات سایبری محافظت می کند

اگر شما قبلا از برخی از نرم افزارهایی که استفاده می کردید با قابلیت هایی که با آنتی ویروس Kaspersky Internet Security  مانند فایروال، کنترل والدین یا حفاظت از پرداخت همپوشانی داشته اند در این مورد، شما ممکن است انتخاب آنتی ویروس کسپرسکی را در نظر بگیرید.

 

آنتی ویروس های موجود در هزارسوی شبکه

 

دیدگاهتان را بنویسید