نسل جدید روتر ها برای آینده وایفای خانگی

نسل جدید روتر ها برای آینده وایفای خانگی

تصور کنید بعد از گذراندن دوران سختی ، سعی و تلاش فراوان بلاخره به هدف خود رسیده اید و خانه رویاهای خود را خریداری کرده اید ، یک خانه بزرگ 300 متری ! اول شروع میکنید به مرتب کردن و چیدمان وسایل ، حالا نوبت یک عکس سلفی برای اینستاگرام هست و میدونید تو این لحظه چی میتونه روزتون رو خراب کنه ؛ بله یک سیگنال ضعیف وایرلس.مودم که تو خانه قبلی داشتید مسلماْ برای 300 متر مربع جواب گو نیست .
یعنی شما در انتخاب خانه رویاهاتون اشتباه کردین ! پرواضح است که نه وقتی توی خرید خونه پیش رفت کردین خوب تو تکنولوژی هم باید پیشرفت کنید.

شما سه راه حل عمومی برای حل این مشکلات Wi-Fi دارید،

راه حل 1: روتر معمولی + توسعه دهنده(Extenders)

 

این راه حل ارزان است ولی مشکلاتی هم دارد، اکستندر در واقع یک شبکه مجزا ایجاد میکند که باعث عدم یکپارچگی شبکه وایفای شما میشود.

راه حل 2: استفاده بیشتر از دو روتر و بریج کردن آنها به یکدیگر

این تنظیمات برای کاربران بسیار پیچیده است. در حالی که ضعف سیگنال مشکل بزرگی آن است علاوه بر این، سیگنال هرگز پایدار نخواهد بود.

راه حل 3: PLC پاور لاین

 

ارسال سیگنال از طریق سیم برق. که کمتر کسی خودش را درگیر این مکانیزم پیچیده میکند.

تمام این راه حل ها قدیمی و با کارایی پایین بود ،کمپانی تندا درصدد حل این مساله ، که این روزها اکثر خانواده ها و کاربران را درگیر کرده ، برآمده و تکنولوژی مش یکپارچه خانگی را با عنوان nova (MW3) به بازار عرضه داشته ، این محصول دارای تکنولوژی واقعی مش (True Mesh Technology) بوده که در دنیا تنها 3 برند از آن برخوردارند.

mw3 به شکلی طراحی شده که هیچ کاربری نگرانی دریافت سیگنال ضعیف در هیچ قسمتی از منزل خود نخواهد داشت ، چندین مورد از ویژگی های آن :

1. شبکه ای به وسعت 300 مترمربع

2. بدون نیاز به تنظیمات ( از پیش تنظیم شده)

 

3. دارای سرعت بالا (Giga Bit speed) برای مشاهده فیلم های 4K

4. به راحتی بدون قطعی در سراسر خانه حرکت کنید

5. قابلیت مدیریت با برنامه Tenda WIFI

منبع:تنداکو

تلگرام هزارسو

دیدگاهتان را بنویسید