​چرا پروژه های ساخت و ساز نیاز به دوربین های امنیتی دارند

​چرا پروژه های ساخت و ساز نیاز به دوربین های امنیتی دارند

​چرا پروژه های ساخت و ساز نیاز به دوربین های امنیتی دارند

دوربین های امنیتی برای پروژه های ساختمانی می توانند امنیت بی نظیری علیه جرم و جنایت، سرقت، خرابکاری فراهم آورند و به افزایش ایمنی برای کارکنان نیز کمک کنند. دوربین های امنیتی ساختمان ها نه تنها می توانند به شرکت ها در صرفه جویی هزینه ها کمک کنند بلکه می توانند موفقیت یک پروژه را نیز تضمین کنند.

در حقیقت، در دسترس بودن این نوع از دوربین های امنیتی به لطف اختراعات و تکنولوژی جدید است. سایت های ساخت و ساز اغلب دارای ابزار آلات گران قیمت، وسایل نقلیه و اموال دیگر هستند که حتی احتمال دارد مالکان قصد انبار کردن شان را داشته باشند. علاوه بر این، برای هر پروژه ساخت و سازی مهم است که کارگران وظایف خود را انجام دهند و در حین انجام کارشان ایمن نیز باشند.

یک پروژه ساخت و ساز اغلب شامل سرمایه گذاری های میلیونی است. حفاظت از این سرمایه ها برای کسب نتیجه ای موفقیت آمیز بسیار مهم است. برای افزایش آگاهی در مورد دوربین های امنیتی نظارتی و مزایای آن ها برای پروژه های ساخت و ساز به خواندن ادامه دهید.

دوربین امنیتی در پروژه های ساختمانی چیست؟
دوربین مداربسته در پروژه های ساخت و ساز نصب شده و برای نظارت بر فعالیت ها و ضبط روزانه ی آن ها استفاده می شوند. این دوربین ها می توانند ویدیو های با وضوح بالا را به یک مرکز نظارت امنیتی در داخل یا خارج از سایت انتقال دهند. این باعث می شود که عملکرد این دوربین ها سرمایه گذاری باور نکردنی در تضمین عملیات روزانه در سایت باشد و به انتخاب و تصمیمی دائمی تبدیل شود.

دوربین های امنیتی IP با تکنولوژی بالا برخلاف همتاهای قدیمی شان به راحتی نصب و نگهداری شوند و همچنین مورد استفاده افراد مبتدی و حرفه ای نیز قرار گیرد. وجود این دوربین های امنیتی ثابت کرده است که نه تنها از جنایتکاران و خرابکاران جلوگیری می کند، بلکه می تواند کارگران را از طریق نظارت کارکنان بر وظایف کاری روزانه با مسئولیت کند.

 

​چرا پروژه های ساخت و ساز نیاز به دوربین های امنیتی دارند

 

نصب دوربین های امنیتی در پروژه های ساختمانی
در دهه های گذشته، نصب دوربین های امنیتی آنالوگ دشوار بود چرا که آنها نیاز به یک مدار داشتند. همچنین اضافه کردن دوربین های جدید به سیستم چالش برانگیز بود و برای اتصال هر دوربین جدید به سیستم موجود به سیم پیچی نیاز بود. دوربین های مدار بسته آنالوگ در سال های گذشته نیز در کیفیت تصاویری که تولید می کردند، محدود شده بودند.

دوربین های امنیتی مدرن در سایت های ساختمانی قادر به پاسخگویی به مسائل امنیتی مختلفی هستند که ممکن است در سایت وجود داشته باشد. به طور کلی باید یک ارزیابی امنیتی از سایت برای اولین بار انجام شود تا مشخص شود که کدام قسمت آن آسیب پذیر است.

پس از تعیین محل نصب دوربین های امنیتی و انتخاب نوع شان، می توان آنها را به آسانی نصب کرد. استفاده از طیف گسترده ای از عملکردها و قابلیت های پیشرفته در هر دوربین امنیتی متفاوت است و بر حسب مدلش می تواند مناسب یک محیط باشد. برخی از مدل های دوربین های نظارتی Starlight مجهز به قابلیت دید در شب هستند که می توانند تصاویر واضحی حتی در تاریک ترین محیط ها و یا در شب تولید کنند.

و مدل های دیگر مجهز به فعال شدن در زمانی که حرکتی را تشخیص می دهند، هستند. شناسایی آنچه یک سایت ساختمانی از نظر امنیت نیاز دارد، تا اطمینان حاصل شود که یک برنامه امنیتی قوی وجود دارد، اهمیت دارد. انتخاب نوع و مدل دوربین امنیتی مناسب، تضمین می کند که سایت از جرم محافظت می شود و کارکنان آن ایمن هستند و وظایف خود را انجام می دهند.

 

​چرا پروژه های ساخت و ساز نیاز به دوربین های امنیتی دارند

 

مزایای دوربین های امنیتی ساختمان سایت
همانطور که در بالا ذکر شد، دوربین های امنیتی برای سایت های ساختمانی می توانند مزایای امنیتی بی نظیری را برای هر سایت کاری ارائه دهند. بعضی از مزایا ممکن است به نظر آید، اما سایر آن ها کاملا منحصر به فرد هستند و فرصت های جدیدی را برای حفاظت از اموال و کارگران در سایت فراهم می کنند. سایت های ساختمانی می توانند از دوربین های امنیتی به شیوه های زیر بهره مند شوند.

ترساندن دزدان و خرابکاران
شاید یکی از مهمترین مزایای استفاده از دوربین های امنیتی، توانایی آنها برای پیشگیری از جرم قبل از وقوع آن در سایت های ساختمانی است. این به این دلیل است که به طور مداوم نشان داده شده است که جنایتکاران آسیب پذیر ترین و آسان ترین مکان ها را مورد هدف قرار می دهند. این برای خرابکاران نیز صادق است.

وجود دوربین های امنیتی برای سایت های ساختمانی می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده قوی عمل کند و جنایتکاران را در مسیرشان متوقف کند. یک مطالعه جدید در دانشگاه کارولینای شمالی در شارلوت یک گروه بزرگ از سرقت محکوم شده را مورد بررسی قرار داد تا بتواند فرایند تصمیم گیری شان را در هنگام هدف گیری یک ملک بهتر درک کند. این مطالعه نشان داد که 83 درصد از گروه مورد بررسی نشان دادند که برای دانستن این که دوربین امنیتی وجود دارد یا خیر تلاش و تحقیق می کنند. اگر دوربین های امنیتی وجود داشتند، شصت درصد نشان دادند که آنها به سوی هدف دیگری خواهند رفت و فقط وجود دوربین های نظارتی و امنیتی را بازدارنده وقوع جرم می دانند.

 

​چرا پروژه های ساخت و ساز نیاز به دوربین های امنیتی دارند

 

نظارت مستمر
دوربین های امنیتی مدرن کاربران را قادر می سازد تا انتخاب کنند که چگونه و چه زمانی دوربین ها ضبط را شروع می کنند. دوربین های امنیتی IP را می توان برای ثبت فعالیت های سایت در هر بیست و چهار ساعت و ارسال فید ویدئو به یک دستگاه ذخیره سازی یا ابر (cloud) تنظیم کرد. آنها همچنین می توانند برای صرفه جویی در فضای ذخیره سازی تنها زمانی که جنبشی را شناسایی می کنند، فعال شوند. این به کاربران اجازه می دهد تا دوربین های امنیتی خود را بسته به محیط اطراف تنظیم کنند و حداکثر پوشش مورد نیاز را مشخص و تعیین کنند.

به دست آوردن شواهد مفید از انجام مسئولیت ها و جرایم
دوربین های امنیتی برای سایت های ساختمانی می توانند فیلم های قابل استفاده را در حین جرم یا تصادف ارائه دهند. پس از آن فیلم می تواند به افرادی که مسئولیت شناسایی را بر عهده دارند، و همچنین به مجریان قانون برای اعمال قانون کمک کند و مجرمان را تحت تعقیب قرار دهد. این کمک می کند تا هر یک از اموال سرقت شده را بازیابی کنید در حالیکه مجرمان دیگر از تلاش برای انجام این کار دست می کشند.

پس از حادثه در محل، فیلم های با وضوح بالا از این دوربین های امنیتی می تواند در اختیار یک شرکت بیمه برای بررسی شرایط موجود در اطراف وقوع جرم و سپس تعیین حکم استفاده شود .حفاظت از محل ساخت و ساز از دعاوی و تقلب های جعلی، یک جنبه مهم برای اطمینان از موفقیت پروژه ساخت و ساز است.

با پیشرفت پروژه دوربین های امنیتی را تنظیم کنید
یک سایت ساختمانی یک محیط دائما در حال تغییر و تکامل است. آسیب پذیری های امنیتی نیز به دلیل تغییرات ساختاری سایت تغییر می کند که قبلا امنیت منطقه را به چالش کشیده است. خوشبختانه، دوربین های مدرن امنیتی به راحتی می توانند غیر فعال و دوباره در مکان های جدید نصب شوند،به این ترتیب اطمینان از پوشش کامل همیشه وجود دارد. به هر حال، محیط اطراف دوربین های امنیتی محل ساخت و ساز برای آن ها می تواند پوششی جامع و راه حل امنیتی قوی و قدرتمند علیه جرم و جنایت باشد.

منبع:mipcctv

"تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید