آشنایی با Tenda Nova ، نسل جدید سیستم مش وای‌فای پوشش کامل Wi-Fi خانگی

آشنایی با Tenda Nova ، نسل جدید سیستم مش وای‌فای پوشش کامل Wi-Fi خانگی

آشنایی با Tenda Nova ، نسل جدید سیستم مش وای‌فای پوشش کامل Wi-Fi خانگی

کریستال سانگ، مدیر محصول شرکت تندا، پیشرو در ارائه راهکارهای شبکه ای متذکر میشود: با nova نه تنها ما وارد بازار Mesh Wi-Fi مش وایفای میشویم بلکه بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا ما نقش بسزایی در سهولت دسترسی به شبکه وایرلس و پوشش یکپارچه خواهیم داشت.

سیستم Mesh Wi-Fi واقعی

با در نظر گرفتن اینکه نیاز به پوشش دهی در خانه های هوشمند در حال افزایش است، محصول  Nova Mesh Wi-Fi شرکت تندا، پوششی معادل 600 متر مربع را پشتیبانی کرده که این پوشش 15% از محصول رقبای دیگر در این زمینه بیشتر است. Nova از آخرین تکنولوژی معرفی شده استفاده کرده که این باعث میشود ، سرعت شبکه و پوشش دهی، بالا رفته و کاربران بتوانند براحتی از این مزایا بهره مند شوند. Nova اجازه میدهد که تعداد دستگاه های زیادی به دستگاههای Mesh متصل شده و هیچ اتاقی در منطقه کور قرار نگیرد.

بهترین شبکه Wi-Fi Mesh

بهترین شبکه Wi-Fi Mesh

آزمایشی که بر روی nova و سیستم های دیگر Mesh انجام شده نتیجه بر آن داشته که سیستم های دیگر در ارائه ظرفیت کافی در خانه های دو طبقه (با 279 متر مربع مساحت) دارای مشکل هستند و نمیتوانند سرعت اینترنت 100Mbps را پشتیبانی کنند. همچنین نتیجه آزمایشات نشان میدهد که سرعت معمول Upload و Download روتر Nova سی درصد بیشتر از رقبای خود در بازار است.

ویژگی های کلیدی Tenda Nova

  • تجربه ی نداشتن کندی ارتباط، با هدایت اتصال شما به یک باند بهینه سازی شده.
  • تنظیماتی آسان با دستورالعمل های Tenda Wi-Fi App بر روی گوشی هوشمند شما.
  • وجود یک SSID برای تمام خانه که باعث اتصال یکپارچه Wi-Fi میشود.
  • پشتیبانی از چندین کاربر – با استفاده از تکنولوژی Wave2 MU-MIMO چندین کاربر میتوانند براحتی و بطور همزمان فیلم ببینند، بازی کنند یا دانلود داشته باشند.
  • اپلیکیشن Tenda Wi-Fi App بر روی گوشی هوشمند شما اجازه میدهد که بتوانید شبکه خود را مدیریت کرده و امکاناتی مانند کنترل والدین (Parental Control)، دسترسی میهمان (Guest Access) و UPnP را بر روی گوشی خود تنظیم کنید.
  • با سیستم هوشمند خانگی Amazon Alexa کار کرده و با صحبت کردن، دستگاههای سازگار با این سیستم را کنترل کنید.

آشنایی با سیستم مش وایفای خانگی تندا nova MW5

آشنایی با  سیستم مش وایفای خانگی تندا nova MW5

محصول nova MW5  تندا یک سیستم  مش وایفای (Mesh Wi-Fi) خانگیست که برای سرویس هایی با پهنای باند 100Mbps یا بیشتر هم قابل استفاده هست. بر اساس تکنولوژی مش وایفای  Mesh Wi-Fi تندا هر node بصورت اتومات به دیگری متصل شده و یک شبکه گسترده در سرتار خانه را بوجود میاورد. MW5s دارای 3 دستگاه میباشد که میتواند فضایی در حدود 325 متر مربع را پوشش دهد. از بین این سه node، یک دستگاه آن بعنوان دستگاه اصلی محسوب شده که دارای پورت های Gigabit بوده و پهنای باند 100Mbps یا بالاتر را برای شما فراهم میکند و شما میتوانید فیلمها و ویدیوهای 4K را براحتی تماشا کنید. همچنین دو دستگاه دیگر قابلیت اتصال مستقیم به پریز برق را داشته همچنین هنگام روشن شدن بصورت اتومات به دستگاه اصلی وصل شده و شما بدون هیچ زحمتی شبکه Mesh خانگی خود را خواهید داشت.

 

دارای پهنای باند بسیار بالا

MW5 دارای 2 پورت گیگابیت بوده که میتواند بیشترین سرعت و پهنای باند را برای خانه شما به ارمغان آورد.

پوشش وایرلس معادل 325 متر مربع

بر اساس تکنولوژی مش وایفای Mesh Wi-Fi اختصاصی تندا همه دستگاهها بصورت از پیش تنظیم شده بهم متصل شده و شبکه ای یکپارچه ای را در تمام خانه بوجود میاورند. MW5 دارای 3 دستگاه میباشد که میتواند فضایی در حدود 1067 متر مربع را پوشش دهد. شما میتوانید در آینده اگر نیاز بود هر تعداد دستگاه که نیاز داشتید به این شبکه متصل کنید و شبکه خود را گسترش دهید.

دو تقویت کننده برق بیرونی برای هر باند که میتواند پوشش Wi-Fi را گسترش دهد

دو تقویت کننده بیرونی که بر هر دو باند 2.4GHz و 5GHz استفاده میشود باعث بالا رفتن قدرت ارسال و دریافت سیگنال شده و این روتر را از دیگر روترهای موجود در بازار متمایز میسازد.

 

آنتن های دو باند تعبیه شده داخلی قدرتمند برای رد شدن سیگنال از دیوارها (بالا بردن ظریب نفو‌ذ)

با امکانات خاصی که در تجهیزات مش وایفای تندا nova MW5 دارد شما میتوانید هر دو باند 2.4GHz و 5GHz را بهینه سازی کرده و بصورت اتوماتیک Data Rate خود را بالا برده و براحتی سیگنالها از چندین دیوار رد میشوند.

بهینه سازی RF برای نفوذ و رد شدن بهتر سیگنالها از دیوار

Nova MW5 مش وایفای بوسیله بهینه سازی مدارهای تطبیقی و بکار بردن تکنولوژی Maximal Radio Combing (MRC)، قدرت انتقال Wi-Fi را تا حد قابل توجهی ارتقا داده، قدرت نفوذ به دیوار را بالا برده و پوشش Wi-Fi را گسترده تر میکند.

Tenda nova

بدون تکنولوژی Maximal Radio Combing (MRC)

گوشی هوشمند میتواند سیگنال قوی را از روتر دریافت کرده ولی روتر نمیتواند سیگنال یا همان سیگنال ضعیف پاسخ را از گوشی هوشمند دریافت کند.

با تکنولوژی Maximal Radio Combing (MRC)

با این تکنولوژی روتر هم میتواند سیگنال قوی تری را ارسال کرده و هم اینکه میتواند سیگنال قدرتمند گوشی هوشمند را دریافت کند، در نتیجه سیگنالها بهتر از دیوارها رد میشوند.

تکنولوژی Beam forming قدرت تمرکز سیگنال را برای نفوذ در دیوار بالا میبرد

Nova MW5 مش وایفای با تکنولوژی Beam forming تجهیز شده و باعث میشود که سیگنال WiFi قویتری به سمت دستگاههای شما ارسال شود. بجای اینکه سیگنالها به همه جا پخش شوند، تکنولوژی Beamforming تندا سیگنال را به هدف مورد نظر متمرکز میکند.

شبکه شدن اتوماتیک Nodeهای nova MW5 باعث میشود که نیازی به تنظیمات نداشته باشید

Nodeهای این دستگاه در کارخانه با هم زوج (Pre-paired) شده و زمانی که شما آن را خریداری میکنید دیگر نیازی به تنظیمات و زوج کردن آنها بین همدیگر نیست و این خصوصیت این دستگاه را برای مصرف خانگی بسیار مناسب میگرداند.

تا 60 دستگاه میتوانند بطور همزمان به این روتر متصل شوند

این دستگاه دارای یک پردازنده اصلی 1GHz است که با تکنولوژی MU-MIMO تلفیق شده و میتواند تا 60 دستگاه را بصورت همزمان پشتیبانی کرده و از طریق Capacity-oriented Mode اینترنتی بدون ایجاد اختلال در ارتباط ایجاد کند.

  • این محصولات 3 سال خدمات پس از فروش تعویض دارند.

درباره شرکت Tenda Technology

شرکت بین المللی Shenzhen Tenda، پیشرو در طراحی، توسعه و تولید محصولات شبکه در جهان میباشد. شرکت تندا ارائه کننده محصولات شبکه بسیار گسترده و متنوعی همچون سیستم پوشش کامل Wi-Fi خانگی، روترهای AC بیسیم، Range Extenderها، Access Pointها، Power Line Adapterها، و Switchهایی برای خانه و دفاتر کار میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید