معرفی اپلیکیشن DataCare،ردیابی و کنترل مصرف اینترنت در آیفون و آیپد

DataCare-1

معرفی اپلیکیشن DataCare،ردیابی و کنترل مصرف اینترنت در آیفون و آیپد

 “مشترک گرامی، حجم اینترنت شما به اتمام رسیده است.” مطمئنا همگی (خصوصا زمانی که انتظارش را نداشته ایم) با این جمله از سوی آی اس پی مواجه شده ایم. مصرف بالای اینترنت، همیشه یکی از معضلات کاربران اینترنت حجمی در خانه و محل کار بوده و معمولا تلاشی هم برای مدیریت آن صورت نمی گیرد.

با این وجود اپلیکیشن هایی هستند که می توانید با آنها به ردیابی مصرف اینترنت و مدیریت آن بپردازید. DataCare ابزاریست رایگان که این امکان را در آیفون و آیپد برایتان مهیا می کند.

در ادامه با هزارسو همراه باشید.


DataCare پس از نصب، چهار وظیفه را در موبایل شما به عهده می گیرد: نمایش نمودار مصرف اینترنت، نمایش نقاط مصرف دیتا روی نقشه، امکان تعیین محدودیت و در نهایت پیش بینی مصرف اینترنت.

DataCare-2
در بخش نمودارها، میزان مصرف روزانه، هفتگی و ماهیانه اینترنت وای فای و دیتا را می توانید به تفکیک مشاهده کنید. متأسفانه DataCare مصرف اپلیکیشن ها را به طور جداگانه ردیابی نمی کند، با این وجود می تواند در مدیریت عمومی مصرف به کمکتان بیاید.

Location منویی است که با مراجعه به آن، می توانید ببینید که در کدام نقطه از شهر بیشترین استفاده از اینترنت دیتا یا وای فای را داشته اید. اما بهترین خصوصیت این اپلیکیشن، امکان تعیین محدودیت برای مصرف دیتاست.

با مراجعه به منوی Data Plan، می توانید به طور مثال از امروز تا هفته آینده یک محدودیت 4 گیگابایتی برای مصرف نت در نظر بگیرید. با این کار هر زمان که به سقف محدودیت برسید، اپلیکیشن با یک اعلان به شما هشدار می دهد تا مصرفتان را از حد مجاز بالاتر نبرید.

DataCare را می توانید با حجمی اندک در پلتفرم iOS تجربه کنید و مدیریت بهتری بر میزان مصرف اینترنت خود داشته باشید.

appstore-download

منبع:digiato

دیدگاهتان را بنویسید