انتقال تصویر دوربین های مداربسته از راه دور

مدیران مجموعه ها و شرکت ها همواره به دنبال راه کارهایی هستند که بتوانند تصویر لحظه ایی دوربین های مداربسته شرکت، کارخانه و … را در دفتر کار خود را روی موبایل خود ببینند. همچنین بتوانند در سریع ترین زمان ممکن به تصاویر ضبط شده قبلی دسترسی پیدا کنند و آنها را بازنگری کنند. برای این انتقال تصویر راه کارهای مختلفی وجود دارد که همواره بستر شبکه و اینترنت به کمک این انتقال می آید.

انتقال تصویر دوربین های مداربسته

انتقال تصویر از طریق لینک وایرلس رادیویی

برای شرکت و کارخانه هایی که امکان برقراری لینک وایرلس رادیویی بین دفاتر مختلف آنها وجود دارد به راحتی می توان با استفاده از رادیو  و آنتن های وایرلس این انتقال تصویر دوربین های مداربسته را انجام داد. با این روش شما هیچگونه هزینه آبونمان ماهانه ای پرداخت نخواهید.

  • از این بستر وایرلس ایجاد شده میتوان داده های دیگر شبکه نظیر انتقال تماس تلفنی، نرم افزارهای مالی و حسابداری و … را نیز عبور داد.
انتقال تصویر از طریق لینک وایرلس رادیویی

انتقال تصویر از طریق اینترنت

در صورتی که امکان برقراری لینک وایرلس رادیویی وجود نداشته باشد باید سراغ ارتباط اینترنتی رفت.

انتقال تصویر از طریق اینترنت

برای استفاده از این روش باید سرعت آپلود و دانلود اینرنت در هر دو قسمت فرستنده و گیرنده تقریبا خوب و قابل قبول باشد. در این صورت می توان تصاویر دوربین ها ی مداربسته را بدون قطعی مشاهده نمود.

امکان مشاهده تصاویر دوربین های مداربسته روی گوشی تلفن همراه

با توجه به فراگیر شدن اینترنت 4G و LTE در سراسر کشور  مشکل کندی اینترنت تقریبا کاهش یافته است و با بستر اینترنت به راحتی می توان تصاویر دوربین ها را روی گوشی تلفن همراه مشاهده نمود.

  • بعضی از دوربین ها قابلیت صدای دوطرفه دارند.  با استفاده از این قابلیت به راحتی میتوان صدای محیط دفتر شرکت، کارخانه و یا … را شنید. همچین می توان با کارمندان از راه دور صحبت کرد.

هر دو بستر دوربین های آنالوگ و DVR و دوربین های تحت شبکه و NVR قابلیت انتقال تصویر را دارند. 

  • اگر بستر دوربین های تحت شبکه باشد می توان با لینک های وایرلس رادیویی تصویر یک یا چند دوربین را انتقال داد و در مقصد روی دستگاه NVR یا سرور ذخیره نمود.

جهت اطلاع بیشتر از چگونگی راه اندازی دوربین های مدار بسته به صفحه نظارت تصویری مراجعه کنید.


جهت دریافت مشاوره و راهکار مناسب خود با ما تماس گرفته یا در زیر همین صفحه سوالات خود را مطرح نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ شما را بدهند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *