This is custom heading element

لینک های رادیویی وایرلس نقش مهمی در برقراری ارتباط شبکه بین شعب مختلف یک سازمان یا شرکت می باشد. که سرویس های مالی، ویپ، اتوماسیون و … را بین این شعب منتقل می کنند. عوامل طبیعی چون باد و صاعقه ممکن است که رادیوها و آنتن ها را از مسیرشان خارج کرده و یا باعث آسیب برد رادیو ها شود. ما در این مقاله به بررسی دقیق پشتیبانی لینک های وایرلس پرداخته‌ایم.

همچنین به دلیل اینکه رادیو ها در فرکانس هایی کار میکنند که تجهیزات وایرلس بسیاری در این فرکانس مشغول هستند در نتیجه همواره افزایش نویز های محیطی ممکن است در کیفیت سیگنال رادیو ها اختلال ایجاد کنند.

لینک های وایرلس نیز مانند دیگر سرویس های تحت شبکه نیاز به بررسی های دوره ای و رفع عیب در موارد ضروری را دارد.

نگهداری از  این لینک ها شامل خدماتی است که شاید در نگاه اول متوجه آنها نشویم. خدماتی چون:

  • تنظیم و تیون رادیو ها
  • تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تجهیزات رادیویی و آنتن ها
  • بررسی و ایمن سازی دکل های مخابراتی که این تجهیزات روی آنها نصب شده است  (رگلاژ و تعویض قطعات مربوطه در صورت نیاز)
  • بررسی و افزایش کیفیت چاه های ارت  Earthing که رادیو ها به آنها متصل هستند
پشتیبانی لینک های وایرلس

لذا اینگونه خدمات از عهده کارشناس شبکه یا IT خود سازمان خارج است. و به گروه های متخصصی نیازمند است که بتوانند تمامی این خدمات را به صورت دوره ای اجرا کنند. تا همواره کیفیت و سرعت لینک ارتباطی همواره به بالاترین سرعت خود برسد.

شرکت هزارسو با تخصصی که در حوزه وایرلس دارد و با تجربه خود و تکیه بر مشتریانی که هزارسو را برای خدمات وایرلس خود انتخاب کرده اند، در تمامی حوزه های فوق الذکر امکان ارائه سرویس های پشتیبانی لینک های وایرلس دوره ای را دارد.


این پشتیبانی لینک های وایرلس میتوانند به صورت قرارداد های سالانه، بازدید های موردی و … صورت گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرد یا در زیر همین صفحه سوالات خود را مطرح کنید که قطعا به آنها پاسخ داده خواهد شد. همچنین می توانید فرم مقابل را تکمیل نموده تا از هزینه ها و راهکار پشتیبانی مناسب سازمان خود مطلع شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *