برای ساختن یک خانه هوشمند به چه گجت‌هایی نیاز داریم؟

برای ساختن یک خانه هوشمند به چه گجت‌هایی نیاز داریم؟

برای ساختن یک خانه هوشمند به چه گجت‌هایی نیاز داریم؟

امروز ساخت یک خانه هوشمند نه‌تنها یک رویا نیست بلکه با خرید چند گجت می‌توانید خانه سنتی خود را به یک خانه هوشمند تبدبل کنید. در ادامه به معرفی چند گجت لازم برای ساخت یک خانه هوشمند پرداختیم. با هزارسو شبکه همراه باشید.

این مگاسنسور تمام اتفاقات داخل خانه را زیر نظر می‌گیرد

راه‌اندازی یک خانه هوشمند تا به‌امروز به این شکل بوده که یا باید هر کدام از دستگاه‌های متصل را یک به یک به هم لینک کنید یا این‌که روی وسایل قدیمی یک تگ سنسور اضافه کنید تا به این ترتیب یک شبکه IoT بسازید. اما با توجه به تلاش‌هایی که توسط محققان کارنگی ملون صورت گرفته ممکن است راه ساده‌تری هم وجود داشته باشد.

هوش مصنوعی در کنتور برق شما

برای ساختن یک خانه هوشمند به چه گجت‌هایی نیاز داریم؟یک کنتور هوشمند معمولی اطلاعات مفیدی را در مورد میزان مصرف روزانه، ساعتی، یا حتی دقیقه‎ای انرژی را در اختیار شرکت‎های تامین کننده انرژی قرار می‎دهد. این اطلاعات به دست اندرکاران سیستم تولید و توزیع برق کمک می‎کند تا میزان تقاضا را مدیریت و تامین کرده یا در مواقع لزوم طرح‎های تشویقی برای مصرف کمتر اعمال کند.

چرا شرکت‌های فناوری فکر می‌کنند خانه‌ها به آینه هوشمند نیاز دارند؟

نمایشگاه CES 2017 نشان داد که امسال؛ سال آینه هوشمند نبود اما واقعا نمی‌توان از حاشیه‌های این نمایشگاه و اتفاقاتی که در آن رخ می‌دهد، چشم‌پوشی کرد. پدیده آینه هوشمند مدتی است که معرفی شده و بیشتر از همه در پروژه‌های مفهومی DIY مورد استفاده قرار گرفته است.

با خرید این گجت‌ها در مصرف انرژی و پول جیب‌تان صرفه‌جویی کنید!

این روزها همه به دنبال پس‌انداز هستند؛ اما اگر این ایده را در سر داشته باشید نمی‌توانید فناوری‌های جدید را بخرید. ولی بعضی از محصولات می‌توانند در دراز مدت نشان دهند که خرید آن‌ها تا چه حد مفید بوده است. در زیر ۹ محصول آورده شده که خرید آن‌ها با هدف پس‌انداز کردن در دراز مدت اقدامی مناسب و عاقلانه است. هرچند که برخی از آن‌ها به زمان بیشتری نیاز دارند تا ارزش خود را به‌خوبی نشان دهند.

ذخیره‌ساز تحت شبکه‌ای برای خانه‌های هوشمند و امن

برای ساختن یک خانه هوشمند به چه گجت‌هایی نیاز داریم؟شرکت Thecus یک دستگاه ذخیره‌ساز خانگی تحت شبکه به نام N2350 برای خانه‌های هوشمند و امن معرفی کرد. این NAS به‌زودی وارد بازار خواهد شد.

پیش از رفتن به خانه جدید؛ این ۵ گجت را بخرید!

برای ساختن یک خانه هوشمند به چه گجت‌هایی نیاز داریم؟زمانی بود که تلفن‎های همراه تنها نقش یک تلفن همراه را بازی می‎کردند، اما حالا جریان فرق کرده است. امروز دیگر مردم از تلفن خود تنها برای صحبت کردن و ارسال پیامک استفاده نمی‎کنند و واژه هوشمند برای تلفن‎های همراه کاملا مصداق پیدا کرده و تقریبا می‎توان هر کاری را با آن انجام داد. حالا با گذشت زمان و پیشرفت فناوری واژه دیگری به نام خانه هوشمند و اینترنت اشیا در حال فراگیر شدن است. شرکت‎های فناوری زیادی وجود دارند که روی صنعت اینترنت اشیا سرمایه گذاری سنگینی کرده‎اند تا خانه‎های شما هوشمندتر شوند.

با این سیستم جدید امنیت خانه‌تان را بالا ببرید 

برای ساختن یک خانه هوشمند به چه گجت‌هایی نیاز داریم؟برخی از ایده‌هایی که در دنیای فناوری مطرح می‌شود به‌قدری امروزی و نو هستند گویی‌که از درون این ساختار محبوب متولد شده‌اند. ولی برخی از این ایده‌ها به ما حس زندگی در آینده را می‌دهند. به‌نظر شما نخستین سنسور هوشمند دنیا و سیستم امنیت خانه بر مبنای دِرون در کدام یک از این دو دسته قرار می‌گیرند؟

سیستم هشداردهنده تشخیص دود مناسب هر خانه‌ای

مردم شرکت Netatmo را بیشتر با محصولات امنیتی خانگی مجهز به هوش مصنوعی می‎شناسند که با دوربین‎های امنیتی خود سارقان را شناسایی می‎کند، اما در نمایشگاه CES امسال محصولات جدید دیگری از این شرکت معرفی شد که در صدر آنها آژیر و هشداردهنده دود هوشمند این شرکت قرار دارد. همچنین این شرکت با برندهای فرانسوی Velux و Legrand در زمینه تولید سویچ‎های هوشمند، پریزهای برق، پنجره‎های سقفی و پرده به همکاری پرداخته است.

گجت خانه هوشمند با اشتباه خود جان افراد یک خانواده را نجات داد

برای ساختن یک خانه هوشمند به چه گجت‌هایی نیاز داریم؟فرامین ناخواسته و غیرعمد برای اسپیکرهای هوشمند همیشه هم بد نیستند. به گزارش پلیس نیومکزیکو یک دستگاه خانگی هوشمند با تماس گرفتن با مرکز تماس‌های اضطراری (911) از وقوع یک حادثه دلخراش جلوگیری کرد.

منبع:shabakeh-mag

تلگرام هزارسو

 

 

دیدگاهتان را بنویسید