اجرای خدمات دورکاری

This is custom heading element

با توجه به مشکلات پیش آمده مربوط به بیماری کرونا در جهان که گریبان گیر کشور ایران نیز شده است، بسیاری از شرکت ها و سازمان ها به دنبال شرایطی هستند که بخشی از کارکنان آنها بتوانند از منزل یا خارج شرکت به فعالیت های کاری خود ادامه دهند تا سلامتی کارکنان هزینه هایی نظیر رفت و آمد کارکنان، هزینه های جاری شرکت نظیر برق، نگهداری کامپیوترهای کلاینت و … کاسته شود و همچنین بتوانند کارها را بدون محدودیت زمان و مکان پیش ببرند. از این رو ما در این پست به سراغ موضوع دورکاری شبکه پرداخته‌ایم.

جهت این کار نیاز به برقراری ارتباط با دفتر شرکت می باشد. پس از ایجاد این ارتباط به راحتی میتوان دورکاری را انجام داد. به فایل های موجود در فایل سرور دسترسی داشت (با سطح دسترسی های مختلف)، نرم افزارهای مالی CRM و … را اجرا نمود، از همه مهم تر تماس های تلفنی شرکت را به راحتی می توانید جواب داده و یا تماس خروجی با شماره های شرکت بگیرید.

جهت اجرای این سرویس ها میتوان از 3 راهکار معمول استفاده کرد:

  • لینک های وایرلس PTP یا PTMP: با استفاده از لینک های وایرلس میتوان با سرعت بالا ارتباط بین شرکت اصلی و افرادی که میخواهند دورکاری داشته باشند برقرار کرد اما از محدودیتهای این روش می توان به هزینه راه اندازه اولیه آن و در شرایطی هم عدم امکان برقراری لینک وایرلس اشاره نمود.
  • ارتباط های اینترانت: این سرویس درواقع مشابه ارتباط از طریق اینترنت بوده یعنی از بسترهای WAN برای این نوع سرویس استفاده میشود( نظیر G.SHDSL و DSL و …) اما محدودیت این سرویس این است که برای راهکار های موقتی به صرفه نبوده و حتی در بسیاری از مواقع مخابرات یا ISP های دیگر امکان سرویس دهی به تمام نقاط مورد نیاز شما را ندارند.

 

  • ارتباط تونل امن از طریق اینترنت: راحتترین و ارزان ترین روش استفاده از اینترنت و برقرار نمودن کانکشن های مربوطه است که می توان با یک ارتباط امن به شبکه شرکت متصل شده و از تمامی منابع شرکت نظیر فایل ها سرویس های تحت شبکه به گونه ای شبیه به حالت Local استفاده نمود. از محدودیتهای  این سرویس بعضا می توان به کم بودن سرعت اینترنت یا قطعی و وصلی آن اشاره کرد.

امیدواریم که پست دورکاری شبکه برای شما مفید واقع شده باشد.

همچنین پیشنهاد میکنیم تا سیستم‌های تلفنی VOIP را مطالعه کنید


جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و انتخاب راهکار مناسب شرکت خود با ما تماس بگیرید. یا فرم مقابل را پر نمایید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *