This is custom heading element

ماژول های VOIP نقش مهمی در برقراری ارتباط VOIP دارد. در این مقاله به این موضوع پرداخته‌ایم. همواره شرکت ها به دنبال راهکارهایی هستند تا بتوانند با یکپارچه کردن نرم افزارهای تحت شبکه خود به روند انجام کارها و فرایندهای خود سرعت بخشند. یکی از پرکاربردترین این نرم افزارها سیستم تلفنی تحت شبکه یا همان VOIP می باشد.

این سیستم می تواند با برقراری ارتباط با نرم افزارهایی چون ERP، CRM یا بانک های اطلاعاتی مسیری را ایجاد کرد که بسیاری از راه کارهایی که توسط یک یا چند فرد در سازمان انجام می دهد، حذف یا کاهش دهد. چرا که در اثر افزایش این کارها امکان بروز خطای فردی وجود دارد.

همچنین با توسعه مراکز تلفنی تحت شبکه VOIP نیاز به دریافت گزارش های متنوع نیز از چگونگی پاسخگویی اپراتورها با مشتریان  حجم تماس های دریافتی، تماس های ناموفق و … نیز می رود. که با برررسی این گزارش ها بتوان خلاءهای موجود در برقراری ارتباط با مشتریان را به حداقل رساند.

هزارسو با تجربه چند ساله در زمینه سیستم های تلفنی ویپ توانسته ماژول هایی جهت سرورهای استریسک(Elastix,Issabel,3CX، Free PBX و …) و  سرورهای سیسکو (CME،CUCM و …) ارائه دهد که همواره به کمک کسب و کار شرکت ها و سازمان ها آمده است.

ماژول گزارش گیری صف تماس

با استفاده از این ماژول مدیران قادر خواهند بود که وضعیت صف های تماس را از نظر میزان زمان انتظار در صف، تعداد تماسهای پاسخ داده شده توسط هر اپراتور و … بررسی کنند.

ماژول ارتباطی VOIP با CRM

این ماژول ها کاربران را قادر می سازند که به راحتی نام هر تماس گیرنده را مشاهده کنند. با یک کلیک به تمام سوابق آن مشتری دسترسی داشته باشند. سوابقی نظیر فاکتورها، پیش فاکتورها، فرصتها و .. همچنین مشتریان جدید را به راحتی وارد CRM کنند.

ماژول نظرسنجی ویپ

این ماژول قابلیت را به مدیران میدهند که از میزان رضایت مشتریان خود نسبت به پاسخگویی اپراتور های خود مطلع شوند. و تصمیم گیری های لازم را در مورد اپراتور های تلفنی خود اعمال نمایند.

ماژول ارتباطی با بانک های اطلاعاتی

این ماژول ها امکان اتصال به انواع بانک های اطلاعاتی SQL را دارد. برای مثال میتوان به سیستم های ارائه کدپیگیری جهت گارانتی ها  یا سیستم های تلفن بانک و … اشاره نمود.

      نمونه ایی از نحوه گزارش گیری:

ماژول های VOIP

همچنین امکان برنامه نویسی و ارائه انواع ماژول های مورد نیاز سیستم های تلفنی ویپ وجود دارد. تنها کافی است با ما تماس بگیرید و نیاز مجموعه خود را با ما مطرح سازید. یا فرم مقابل را پر نمایید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *