مشاوره و ارائه راهکارهای جامع شبکه – راهکار شبکه 

در این مقاله به راهکار شبکه پرداخته‌ایم. این خدمت توسط شرکت هزارسو ارائه می‌شود. اگر شما هم به موضوع راهکار شبکه علاقه دارید. با ما همراه باشید. پیاده سازی، بهینه سازی و اصلاح شبکه های کامپیوتری ، امریست که نیازمند راهکارهای جامع ،  کم هزینه به منظور اجرا در کوتاه ترین زمان میباشد .  جابه جایی منابع شبکه به محل جدید برای افزایش امنیت داده ها ، انتقال فایل یا منابع Share  شده از یک سرور به سرور دیگر ، انتقال خطوط تلفن سازمان ها به محل جدید با استفاده از بستر Hot line، برقراری ارتباط بین دو دفتر و یا انتقال داده و  انتقال تصویر توسط ارتباطات رادیویی نقطه به نقطه ( point to point )، ارتباط دو سازمان با استفاده از بستر Tunneling  و … همه نیازمند به دریافت مشاوره فنی قبل از اجرا ، به منظور کاهش مخاطرات احتمالی می باشد.

برای پاسخ به این نیازها ،بخش فنی شرکت هزارسو با کارشناسان مجرب خود ، آماده عقد قرار داد در زمینه مشاوره فنی و ارائه راهکارهای جامع و بهینه می باشد.

این خدمات مشاوره شامل موارد زیر می باشد:

مشاوره  و ارائه راه کارهای جامع در بخش Passive سازمانها

  • ارائه راه کار در  تامین بسترهای انتقالی نظیر کابل های شبکه و فیبر ،  Patch Cord، Patch Panel و …
  • ارائه راه کار در تامین ملزومات و بهینه سازی نحوه چیدمان و قرارگیری انواع رک به همراه آرایش و چیدمان تجهیزات داخلی رک شامل :سرورها، سوئیچ ها، روترها، Patch Panel  ها فن و پاورماژول و …
  • گفتگو، بررسی و بهینه سازی  نحوه قرار گیری سرورها از لحاظ ساختار فیزیکی
  • مشاوره در طراحی و بهینه سازی  دیتا سنتر، به همراه ملزومات بکار گیری در اتاق سرور ها
  • گفتگو ، اجرا و پیاده سازی انواع دکل های مهاری، خود ایستا، مونوپل و …

مشاوره و ارائه راه کارهای جامع در بخش Active سازمان ها


برای دریافت مشاوره و راه کارهای جامع سازمان خود یا عقد قرارداد مشاوره و طراحی پروژه های شبکه ی خود با تیم فنی هزارسو تماس بگیرید، یا فرم مقابل را پر نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *