فکس دیجیتال جایگزینی برای فکس های سنتی

فکس دیجیتال جایگزینی برای فکس های سنتی

فکس دیجیتال جایگزینی برای فکس های سنتی

ارسال و دریافت نامه ها و اسناد از طریق سیستم فکس روشی است که اگرچه در کشورهای پیشرفته دنیا منسوخ شده است و جای خود را به سرویس های ایمیل و Cloud داده است، اما در کشور ما هنوز در حال استفاده است.

این روش به ویژه در سازمان های دولتی از محبوبیت بالایی برخوردار است . هر بخش یا واحد یک خط تلفن مختص فکس در اختیار دارد . گویا روش هایی نظیر ایمیل یا Appهای پیام رسان را برای این کار مناسب نمی دانند.در این مقاله قصد داریم سرویس های جدید فکس را معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

فکس دیجیتال جایگزینی برای فکس های سنتی

فکس دیجیتال

  1.  فکس در بستر سیستم های تلفنی VOIP : اگر در شرکت یا سازمان خود از ویپ VOIP یا همان سیستم تلفنی تحت شبکه بهره می برید دو راه کار نرم افزاری و سخت افزاری برای استفاده از فکس دیجیتال که خط جداگانه ایی را درگیر نکند پیش روی شماست.جهت آشنایی با این دو راهکار می توانید بخش راه اندازی فکس در سیستم های تلفنی VOIP را مشاهده کنید.
  2. اگر یک شرکت نوپا هستید و میخواهید هزینه خرید یک دستگاه دورنگار آنالوگ یا سیستم تلفنی VOIP را نپردازید. می توانید از سرویس های ابری نظیر سایت FAX.IR استفاده کنید. این سایت یک شماره تلفن مجازی برای ارسال و دریافت فکس در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید این شماره را به مشتریان خود اعلام کنید و از طریق پنل تحت وبی که در اختیار دارید به ارسال و دریافت دور نگار دیجیتال در غالب فایل PDF و متنی بپردازید.

در آخر چون دور نگار یک کپی از برگه یا نامه شما را منتقل می کند پس نسخه اصلی آنچه در دست دارید نیست. پس سعی کنیم با استفاده از تکنولوژی هلی جدید فکس دیجیتال از چاپ کاغذ تا حد ممکن خودداری کنیم.

خوشحال می شویم سوالات و نظرات خود را در زیر همین مقاله با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *