مایکروسافت با سرویس Wi-Fi خود، اینترنت را به شکل گسترده در اختیار کاربران می گذارد

مایکروسافت با سرویس Wi-Fi خود، اینترنت را به شکل گسترده در اختیار کاربران می گذارد

مایکروسافت با سرویس Wi-Fi خود، اینترنت را به شکل گسترده در اختیار کاربران می گذارد

 مشخصا برای اینکه بتوانیم کارایی بیشتری داشته باشیم، به اینترنت در همه ی مکان ها نیاز داریم. اکنون مایکروسافت نیز با چنین پیش زمینه ای، قدم در راه توسعه یک سرویس Wi-Fi گذاشته و می خواهد آن را در سراسر جهان،‌ به کاربران عرضه کند.

VentureBeat گزارش می دهد که سرویس مورد بحث Microsoft WiFi نام خواهد داشت و برای کاربران همه ی پلتفرم ها، قابل استفاده خواهد بود؛ در اصل، با یک سرویس فرا-پلتفرمی دیگر از طرف اهالی ردموند رو به رو هستیم. در ادامه با هزارسو همراه باشید.


سرویس یاد شده اکنون برای خود یک وب سایت نیز دارد و با رفتن به آدرس MicrosoftWifi.com، خواهید دید که مایکروسافت اذعان دارد به زودی آن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

شرکت مذکور به شکل رسمی طی بیانیه ای به وب سایت VentureBeat گفته: «تایید می کنیم که در حال توسعه یک سرویس جدید به نام Microsoft WiFi هستیم؛ سرویسی که اینترنت Wi-Fi رایگان را در اختیار میلیون ها نفر قرار خواهد داد. در آینده، اطلاعات بیشتری را در خصوص این سرویس منتشر خواهیم کرد.»

گفتنیست که کاربران iOS، اندروید، ویندوز و OS X می توانند از سرویس Wi-Fi مایکروسافت که از طریق hotspot ها در اختیارشان قرار خواهد گرفت، استفاده کنند. هرچند، بهره گیری از سرویس یاد شده در ابتدای عرضه رایگان نخواهد بود؛ افراد علاقه مند می توانند از طریق اشتراک Skype Wi-Fi و یا کار کردن در سازمان هایی که از Office 365 استفاده می کنند، از اینترنت مایکروسافت نیز بهره مند شوند. هرچند گفته می شود که امکان خرید جداگانه برای کاربران عادی نیز مهیاست. هنوز مشخص نیست اهالی ردموند چه زمانی سرویس مورد بحث را به علاقه مندان عرضه خواهند کرد اما با توجه به اعلام رسمی این شرکت، باید به زودی انتظار حضورش را کشید.

منبع:digiato

دیدگاهتان را بنویسید