بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 چیست ؟ ( آیا Window Defender به اندازه ی کافی خوب است )

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 چیست ؟ ( آیا Window Defender به اندازه ی کافی خوب است )

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 چیست ؟ ( آیا Window Defender به اندازه ی کافی خوب است )

نصب آنتی ویروس در ویندوز 10 بدون هیچ تغییری مشابه ویندوز 7 است. اما از آنجا که از ویندوز 8 به بعد،  آنتی ویروس جدیدی با نام Window Defender ساختند ( آن را به صورت پیش فرض در ویندوز قرار دادند).آیا این آنتی ویروس واقعا بهترین محافظ برای کامپیوتر شماست و یا فقط یک محافظ ساده است؟
اجرای آنتی ویروس هنوز هم یک مقوله ی مهم می باشد اما امروزه تهدیداتی از سوی نرم افزار جاسوسی، ابزار های تبلیغاتی مزاحم ، برنامه های بلا استفاده و از همه بدتر، باج افزار ها صورت میگیرد که دلیل همه آنها تروجان ها هستند.در ادامه با هزارسو همراه باشید.

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 چیست ؟ ( آیا Window Defender به اندازه ی کافی خوب است )

ضد تروجان ها فقط از سیستم شما در برابر تروجان ها محافظت نمی کند. بلکه بهتر از آن کار را انجام می دهند و آن هم پاک کردن کامپیوتر آلوده شده از هر ویروسی است که در دنیا شناخته شده است. ضد تروجان ها فقط مختص PC ها نیستند بلکه نسخه مخصوص سیستم عامل MAC نیز دارند.
همچنین ضد تروجان ها با استفاده از قابلیت   Malwarebytes Anti-Exploit می توانند از مرورگر شما در برابر سوء استفاده گری های Zero-day ها محافظت کنند .آنها می توانند حملات سرد به درایو را متوقف کنند. شما می توانید نرم افزار ضد تروجان را در کنار ضد ویروس خود اجرا کنید تا محافظت از سیستم شما به بهترین شکل صورت گیرد.

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 چیست ؟ ( آیا Window Defender به اندازه ی کافی خوب است )
 ضد ویروس یا ضد تروجان

آنتی ویروس ها به تنهایی نمی توانند برای امنیت سیستم کافی باشند. ما به شما توصیه می کنیم که از یک برنامه ضد ویروس و یک برنامه ضد تروجان خوب استفاده کنید. آنها با یکدیگر از شما در برابر بزرگترین تهدیدات موجود در اینترنت یعنی: viruses, spyware, ransom ware و حتی برنامه های بسیار مخرب محافظت می کنند.
بنابراین باید از کدام یک استفاده کنیم ؟ با توضیح آنتی ویروس ها شروع می کنیم:

آیا windows defender به اندازه کافی خوب هست؟

وقتی شما ویندوز 10 را نصب می کنید به طور پیش فرض یک نرم افزار آنتی ویروس در حال اجرا خواهید داشت . windows defender همراه ویندوز 10 نصب شده و به صورت اتوماتیک برنامه های در حال اجرای شما را اسکن می کند. از طریق window update تعاریف جدید را دانلود کرده و رابطی را فرآهم می کندکه شما بتوانید از اسکن های in-depth استفاده کنید.

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 چیست ؟ ( آیا Window Defender به اندازه ی کافی خوب است )
به طور کلی ، Windows Defender، حفاظت بدی را فرآهم نمی کند ، با فرض اینکه شما ازویندوز هایی به روز شده نگه داری می کنید  که از browser های به روز شده، و avoid potentially dangerous plug-ins که شبیه به Java می باشد استفاده می کند .
Windows defender فقط نمره ی 3.5 از 6 در رنکینگ AV-TEST را گرفته که نمره ی نسبتا کمی است. Windows defender در تست AV-Test فقط در برابر 99% از تهدیدها مقاوم بود و در آزمایشAV-comparative  فقط برابر 94.5 در صد از تهدیدات را مقاومت داشته.(یعنی در یک نمونه تست 1571 تایی از ویروس ها تعداد 89 ویروس توانسته از سد windows defender عبور کند)

اما در مقابل  ضد ویروس  BitDefender و  Kaspersky موفق به محافظت در برابر 100 درصد از تهدیدات را داشته که در 2 تست محافظتی AV-TEST و AV-comparative  مقاومتی  99.9% را داشته است.
همچنین ویندوز 10 شامل دیگر محافظت های معرفی شده در ویندوز 8، مانند فیلتر Smart Screen است هر آنتی ویروسی که استفاده می کنید باید از شما دربرابر دانلود و اجرای نرم افزارهای مخرب جلوگیری کند. Chrome و Firefox دارای Google’s Safe Browsing است، که دانلود بیشتر بد افزار ها را را بسته اند.
به اختصار : windows defender بد نیست ، ، فقط به خوبی دیگر گزینه ها  نیست .  اگر شما به دنبال حس تشخیص و حفاظت معمولی هستید ، windows defender ممکن است خوب باشد ، و این بسته به تحمل خطای سیستم شما دارد.

بنابراین بهترین ضد ویروس چیست ؟

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 چیست ؟ ( آیا Window Defender به اندازه ی کافی خوب است )

خب هنوز که یک ابهام کوچک وجود دارد و جواب سوالمان را نگرفتیم: آیا windows defender ” به اندازه کافی خوب است؟  ” .

اگر شما بهترین محافظ را میخواهید باید سالانه کمی هزینه کنید، مثلا Kaspersky و Eset nod32 به طور مداوم در بالاترین رتبه های آزمون مختلف آنتی ویروس قرار گرفته اند و همچنین دارای رابط کاربردی خوبی می باشند بنابراین اگر شما میخواهید بهترین محافظ ممکن را برای کامپیوترتان داشته باشید . یکی از این دو را انتخاب کنید .
اگر شما بهترین محصول رایگان را میخواهید : میتوانید به رتبه بندی نگاهی بیاندازید ، بهترین گزینه ضد ویروس رایگان حال حاضر Avira  می باشد که بهترین محافظ حال حاضر نیز است.

اگر شما کمترین بسته محافظ را میخواهید : windows defender برای شما کافی است  حتی نیازی به نصب هم ندارد و به طور پیش فرض در windows 10 وجود دارد.اما در واقعیت پاسخگوی تمام حملات و ویروس های احتمالی نخواهد بود ولی گزینه ای کار راه انداز است و در حد اسکن ویروس هارد ها و فلش هایی که به سیستم وصل میکنید کافی است .

به یاد داشته باشید: با نصب آنتی ویروس third-party غیر ماکروسافتی ، windows defender به طور خودکاربرای شما غیر فعال خواهد شد

به خاطر بسپارید : هرچند هر ضد ویروسی راکه انتخاب میکنید ،  باز هم آن به طور کامل از سیستم شما محافظت نمی کند . اگر برنامه های مضر را دانلود و اجرا نکنید ، بیشتر مشکلاتتان پایان می یابد . امنیت و محافظت بسیار مهم است ، اما به طور کلی نداشتن ضد ویروس و عدم استفاده از آن بسیار غیر حرفه ای به حساب می آید .

ضد ویروس کافی نیست : مخصوصا برای آلوده کننده ها

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 چیست ؟ ( آیا Window Defender به اندازه ی کافی خوب است )
ضد ویروس خیلی مهم است اما امروزه استفاده از برنامه ضد ویروس   anti-exploit program از اهمیت بیشتر ی برخوردار است، چرا که به محافظت از صفحه ی مرور گر شما که هدف بیشتر حمله کننده گان می باشد، می پردازد. در اینجا به شما برنامه رایگان ضد آلوده کننده Malwarebytesرا توصیه می کنیم .
ضد آلوده کننده ها  قابلیت جایگزین ضد ویروس دارند ، اما طریقه ی محافظتشان بسیار فرق دارد،و توصیه ما به شما این است که هردو برنامه را برای محافظت بهتر بر روی سیستم تان اجرا کنید .
توجه داشته باشید که ویژگی های رایگان  بیشتری را می توانید برای برنامه ضد آلوده کننده ها بگیرید ، که با هشدار هایی برای محافظت همراه است . به طور مثال شما ورژن رایگان برنامه Malwarebytes را  دارید ، که فقط برای اسکن آلوده کننده ها  برروی ضد ویروس صورت میگیرد و حاوی ضد بهره بری و یا ضد باج گیری نیست–گرچه شما می توانید ضد آلوده کننده  the beta version of Malwarebytes Anti-Exploitرایگان بگیرید ، اگر شما توانایی مقابله با باگ های برنامه را دارید، می توانید تمام ویژگی های برنامه  Malwarebytes را فقط با 40$ سالانه بگیرید . اما ضد باج افزار ها مقدم تر اند. زیرا همیشه در حال اسکن کردن  آلوده کنندها می باشد.استفاده از ورژن رایگان آلوده کننده ها و آنتی ویروس ها بهتر از نداشتن و نبود آن است . شما قطعا باید از آن  استفاده کنید .
نکته آخر: با ترکیبی از برنامه های ضد ویروس ، آلوده کننده ها و غیره ..  محافظت به بهترین شکل صورت می گیرد .
برای تهیه آنتی ویروس های Eset nod32 و Kaspersky  با لایسنس های اورجینال با ما تماس بگیرید.

تلگرام هزارسو

دیدگاهتان را بنویسید