روترهای توسعه‌دهنده پرسرعت جدید تی‌پی‌لینک

روترهای توسعه‌دهنده پرسرعت جدید تی‌پی‌لینک

روترهای توسعه‌دهنده پرسرعت جدید تی‌پی‌لینک

در سال‌های اخیر، روترهای بی‌سیم توسعه‌دهنده یا اصطلاحاً Extender رواج بیشتری یافته‌اند و برخی اوقات شاهد هستیم که شرکت‌های سازنده سخت‌افزار شبکه محصولاتی پرسرعت و پر قدرت به عنوان توسعه‌دهنده به بازار معرفی می‌کنند. شرکت تی‌پی‌لینک، به پیروی از این قاعده مُد شده، دو توسعه‌دهنده جدید در رده‌های AC1900 و AC1750 معرفی کرد.
در ادامه با هزارسو همراه باشید.

41

 RE580D AC1900 Wi-Fi یک روتر در رده AC1900 و مناسب برای کاربردهای دسکتاپ است که از حداکثر سرعت 600 مگابیت، روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 1300 مگابیت، روی فرکانس 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. این روتر از یک پردازنده دو هسته‌ای با سرعت یک گیگاهرتز، سه آنتن خارجی دو بانده، آمپلی‌فایر 700 میلی‌آمپری و پنج درگاه شبکه اترنت یک گیگابیتی بهره می‌برد. این روتر از یک مود به نام High Speed استفاده می‌کند و باعث می‌شود که یک دستگاه از یک فرکانس رادیویی برای استفاده بیشتر پهنای‌باند و سرعت بالاتر استفاده کند و دستگاه‌های دیگر، روی کانال‌های باقی مانده تقسیم ‌شوند. 

روترهای توسعه‌دهنده پرسرعت جدید تی‌پی‌لینک
 RE450 AC1750 Wi-Fi روتر توسعه‌دهنده دیگر تی‌پی‌لینک در رده AC1750 است که بیشتر برای نصب روی دیوار و سقف‌ها طراحی شده است. این روتر نیز از حداکثر سرعت انتقال اطلاعات 450 مگابیت، روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 1300 مگابیت، روی فرکانس 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و همانند مدل قبلی از سه آنتن خارجی با دو کانال دریافت/ارسال اطلاعات، یک درگاه شبکه اترنت یک گیگابیتی، یک چراغ LED هوشمند برای نشان دادن بهترین مکان نصب روتر، استفاده می‌کند. دستگاه RE580D با قیمت 150 دلار از هم‌اکنون، در بازار موجود و قابل خریدرای است؛ ولی دستگاه RE450 با قیمت 120 دلار از حدود یک ماه بعد، وارد بازار می‌شود. 

منبع: shabakeh-mag

دیدگاهتان را بنویسید